oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor mantaboy » do nov 29, 2012 14:35

Theo Dage schreef:
Mark, John heeft in 1987 een gecombineerd programma gereden met zowel de Audi Quattro als de VW Golf, beide in Rothmans kleuren. Vanaf 1988 t/m 1991 heeft John met de M3 gereden.


Klopt helemaal, ik zag hem ook tijdens zijn eerste rally, de Tulpenrally in 1985 in de Quattro van Mikkola wat ook meteen mijn eerste rally was als klein ventje. :oops: :oops:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor henk 400rr » do nov 29, 2012 14:41

Afbeelding

(foto van Erwin Bomans)
Avatar gebruiker
henk 400rr
 
Berichten: 864
Geregistreerd: vr nov 21, 2003 17:58

Berichtdoor mantaboy » do nov 29, 2012 14:43

Dat is 1987 als ik me goed voor heb staan, Portugal denk ik.
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor henk 400rr » do nov 29, 2012 14:46

Even de gegevens bij gezocht:

Rally Algarve - Portugal 1986, crashde, maar eindigde op een 2e plek.
Avatar gebruiker
henk 400rr
 
Berichten: 864
Geregistreerd: vr nov 21, 2003 17:58

Berichtdoor Theo Dage » do nov 29, 2012 15:04

En de body van de Rothmans Audi is later door David Sutton opnieuw opgebouwd voor John.


Hierbij ook nog een fototje van de body hoe deze crash in Belgie eruit zag. :shock:

Afbeelding

Deze body is bij David Sutton tot schroot verwerkt.
Als je denkt dat veilligheid "duur" is, probeer dan eens een ongeluk :!:
Avatar gebruiker
Theo Dage
 
Berichten: 1214
Geregistreerd: ma nov 03, 2003 19:00

Berichtdoor henk 400rr » do nov 29, 2012 15:34

John Hanlon?
Avatar gebruiker
henk 400rr
 
Berichten: 864
Geregistreerd: vr nov 21, 2003 17:58

Berichtdoor Theo Dage » do nov 29, 2012 15:54

henk 400rr schreef:John Hanlon?


Volgens mij wel, ik weet dat de auto ook nog in het Belgisch rallycross heeft gereden.
Als je denkt dat veilligheid "duur" is, probeer dan eens een ongeluk :!:
Avatar gebruiker
Theo Dage
 
Berichten: 1214
Geregistreerd: ma nov 03, 2003 19:00

Berichtdoor ceesford » do nov 29, 2012 17:03

@ mark : doetinchem, hengelo ?? midden jaren 80 ?? rallysprint ??
gele r5 broertjes kruythof ???
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor ceesford » do nov 29, 2012 17:07

@ theo met foto audi crash john bosch :

in 1985 met lambert peeters in de Bianchi toen ze op hoge snelheid tegen een betonnen muur zijn geklapt. Peeters moet na dat ongeluk twee
vingers missen.


( met dank aan ton van spanje - niet te verwarren met sniklaas van spanje ! )
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor antoine » do nov 29, 2012 17:11

henk 400rr schreef:
GérardWRM schreef:
henk 400rr schreef:beetje vergelijk van een Ferrari naar een Fiat Panda, een stuur, gaspedaal, 4 banden,..etc. en dezelfde fabrikant, iets minder vermogen.

Die rwd escort is toch ook nog ergens in NL, waar en bij wie weet ik even niet.


Wordt inderdaad een RS turbo opnieuw opgebouwt in Brabant ....
waar ze ook nog foto's zoeken !

http://www.vanloon-rallyteam.nl/1676272.htm


Van Loon rallyteam heeft wel een voorwielaandrijver heb ik gezien, of gaan ze die auto ombouwen?

De rwd escort had 2 types bodemplaten, de 1e serie met die van een MK2 en de latere van een Ford Sierra, ik heb wel wat foto's gezien op internet,maar ik neem aan dat ze detail foto's zoeken?


Henk, Mark heeft de auto zoals die op de foto staat 1 pagina terug.
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor antoine » do nov 29, 2012 17:13

ceesford schreef:@ mark : doetinchem, hengelo ?? midden jaren 80 ?? rallysprint ??
gele r5 broertjes kruythof ???


Gele 5 turbo, de familie de Jonge. Vader Erik en zoon Mick.
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor henk 400rr » do nov 29, 2012 17:17

antoine schreef:
Henk, Mark heeft de auto zoals die op de foto staat 1 pagina terug.


Dat was me net opgevallen: http://www.xrrs-club.nl/03/06/2010/evenementen/jaarmeeting-evenementen/rallyteam-van-loon-op-lelystad-efe

Maar bedankt.
Avatar gebruiker
henk 400rr
 
Berichten: 864
Geregistreerd: vr nov 21, 2003 17:58

Berichtdoor ceesford » do nov 29, 2012 17:23

tja antoine, hoe kan ik je vergeten..... :wink:
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor Marcel Kuiper » do nov 29, 2012 17:37

Mark Wielens schreef:Hier weer twee pics uit mijn giga rallyfotoarchiefje.

Afbeelding

Afbeelding


groetjes Mark.


Leuke foto van Marco Ruiter met zijn Manta,
en heb je toevallig nog fotos van Onze Corsa NR-VS-11 van 1997 tot 2000?
Groetjes Marcel
Avatar gebruiker
Marcel Kuiper
 
Berichten: 21
Geregistreerd: zo nov 21, 2010 17:15
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor Mark Wielens » do nov 29, 2012 17:42

ceesford schreef:@ mark : doetinchem, hengelo ?? midden jaren 80 ?? rallysprint ??
gele r5 broertjes kruythof ???


@ Cees dit was de Golden Tuliprally in 2000, dit ter info.

groetjes Mark.
Mark Wielens
 
Berichten: 701
Geregistreerd: ma jun 13, 2011 17:20

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast