Theo Dage schreef:
Mark, John heeft in 1987 een gecombineerd programma gereden met zowel de Audi Quattro als de VW Golf, beide in Rothmans kleuren. Vanaf 1988 t/m 1991 heeft John met de M3 gereden.
Klopt helemaal, ik zag hem ook tijdens zijn eerste rally, de Tulpenrally in 1985 in de Quattro van Mikkola wat ook meteen mijn eerste rally was als klein ventje.



