
Mark volgens mij was het 1987 want toen heb je bij mij in Barneveld geslapen. We zagen toen John Bosch in een Audi voorbij komenMark Verhoeven schreef:Grappig, wist niet dat Wim nog in zo'n auto gereden heeft... Is ook wel heel ver voor mijn (rally) tijd... Ik ben in '88 (of was het '87) voor het eerst gaan kijken naar de Tulpenrally. In ieder geval kwam John Bosch als eerst voorbij met de M3, dan weten enkele mensen hier waarschijnlijk wel welk jaar het was. Toen was ik meteen "verkocht"!
Arjan Cremers schreef:Mark volgens mij was het 1987 want toen heb je bij mij in Barneveld geslapen. We zagen toen John Bosch in een Audi voorbij komenMark Verhoeven schreef:Grappig, wist niet dat Wim nog in zo'n auto gereden heeft... Is ook wel heel ver voor mijn (rally) tijd... Ik ben in '88 (of was het '87) voor het eerst gaan kijken naar de Tulpenrally. In ieder geval kwam John Bosch als eerst voorbij met de M3, dan weten enkele mensen hier waarschijnlijk wel welk jaar het was. Toen was ik meteen "verkocht"!
Mark Verhoeven schreef:Arjan Cremers schreef:Mark volgens mij was het 1987 want toen heb je bij mij in Barneveld geslapen. We zagen toen John Bosch in een Audi voorbij komenMark Verhoeven schreef:Grappig, wist niet dat Wim nog in zo'n auto gereden heeft... Is ook wel heel ver voor mijn (rally) tijd... Ik ben in '88 (of was het '87) voor het eerst gaan kijken naar de Tulpenrally. In ieder geval kwam John Bosch als eerst voorbij met de M3, dan weten enkele mensen hier waarschijnlijk wel welk jaar het was. Toen was ik meteen "verkocht"!
Hoi Arjan, jij ook al hier? Was inderdaad die rally! Ik dacht toch echt dat John toen met de M3 reed, maar misschien vergis ik me daarin... Is ook alweer ff geleden...
henk 400rr schreef:beetje vergelijk van een Ferrari naar een Fiat Panda, een stuur, gaspedaal, 4 banden,..etc. en dezelfde fabrikant, iets minder vermogen.
Die rwd escort is toch ook nog ergens in NL, waar en bij wie weet ik even niet.
GérardWRM schreef:henk 400rr schreef:beetje vergelijk van een Ferrari naar een Fiat Panda, een stuur, gaspedaal, 4 banden,..etc. en dezelfde fabrikant, iets minder vermogen.
Die rwd escort is toch ook nog ergens in NL, waar en bij wie weet ik even niet.
Wordt inderdaad een RS turbo opnieuw opgebouwt in Brabant ....
waar ze ook nog foto's zoeken !
http://www.vanloon-rallyteam.nl/1676272.htm
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten