Mark Verhoeven schreef:Meer info graag!!! Ik wist niet dat er al zo'n auto in NL gereden heeft. (buiten Morten Spiro)
He Mark,
Kun je nog een beetje aan RX-7 onderdelen komen? Hier lokaal staat er sinds kort namelijk een redelijk goed exemplaar op de sloop, iets wat volgens mij niet heel vaak voor komt.







