oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

RX-7 onderdelen?

Berichtdoor kolkie » za nov 24, 2012 13:03

Mark Verhoeven schreef:Meer info graag!!! Ik wist niet dat er al zo'n auto in NL gereden heeft. (buiten Morten Spiro)


He Mark,

Kun je nog een beetje aan RX-7 onderdelen komen? Hier lokaal staat er sinds kort namelijk een redelijk goed exemplaar op de sloop, iets wat volgens mij niet heel vaak voor komt.
Laatst bijgewerkt door kolkie op zo nov 25, 2012 0:43, in totaal 1 keer bewerkt.
kolkie
 
Berichten: 218
Geregistreerd: ma feb 20, 2006 13:56
Woonplaats: Vroomshoop/Den Bosch

Berichtdoor Marcel v Maanen » za nov 24, 2012 13:27

Bart schreef:
Ton Van Spanje schreef:
Jaccoooo schreef:Afbeelding


Jan Pieter vd Schaft?
Of Dirk Waaijenberg?


Heeft ene Marcel van Maanen ook niet met zo'n auto gereden?
Stond toen vol in de Valvoline reclame.


Klopt, die "ene Marcel van Maanen"ben ik. Jezelf op foto terug zien is een mooie aanleiding om maar eens te registereren op dit forum. Ik heb niet zelf gereden maar was de navigator van Pieter van de Schaft in die RX-7.
Marcel v Maanen
 
Berichten: 2
Geregistreerd: za nov 24, 2012 13:21
Woonplaats: Apeldoorn

Berichtdoor ceesford » za nov 24, 2012 17:25

@ Marcel : in welke groep/klasse reden jullie ? en wat is het motorvermogen/afgifte op de achterwielen geweest ?

ik heb het optreden van morten spiro altijd zeer apart ervaren met die groep b !
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor fotojpa » za nov 24, 2012 18:01

Mijn eerste kleuren filmrolletje. Haspengouw rally 1980
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
fotojpa
 
Berichten: 50
Geregistreerd: vr feb 22, 2002 17:23
Woonplaats: Provincie Limburg

Berichtdoor Marcel v Maanen » za nov 24, 2012 18:19

ceesford schreef:@ Marcel : in welke groep/klasse reden jullie ? en wat is het motorvermogen/afgifte op de achterwielen geweest ?

ik heb het optreden van morten spiro altijd zeer apart ervaren met die groep b !


Wij reden in de H16. Had te maken met de omrekenfactor voor rotatiemotoren. Dat was in de periode dat om vage redenen de H16 auto's onafhankelijk van hun gewicht opeens lood moesten meenemen.

Qua vermogen zaten we op zo'n 250 pk. Meer kon maar heelhouden was budgettechnisch beter. Was wel een erg leuke auto om mee te rijden.
Marcel v Maanen
 
Berichten: 2
Geregistreerd: za nov 24, 2012 13:21
Woonplaats: Apeldoorn

oude rallyfoto's

Berichtdoor bruno van traa » zo nov 25, 2012 13:16

Mooie foto's. Die van Jan vd Marel en mij in de Haspengouw '80 had ik nog niet eerder gezien. Heb je misschien nog meer foto's uit die tijd van ons?
bruno van traa
 
Berichten: 13
Geregistreerd: zo nov 25, 2012 11:07
Woonplaats: valkenswaard

Berichtdoor A.H.S » zo nov 25, 2012 13:34

Ik heb veel rally kadett c materiaal uit die periode verzameld en ingescand.
Ik neem aan dat u hier op staat,ik ben zelf pas rally gaan kijken begin jaren 90 :oops:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
mijn oude digitale fotoboek ;-) http://www.rallysportinbeeld.nl wordt helaas niet meer ondersteund ivm verouderde sitesoftware :-(
Avatar gebruiker
A.H.S
 
Berichten: 1079
Geregistreerd: wo feb 14, 2007 22:08
Woonplaats: Ommen

Berichtdoor jeroensprint » zo nov 25, 2012 13:47

Mooie foto's. :D

Jeroen
Avatar gebruiker
jeroensprint
 
Berichten: 84
Geregistreerd: di aug 23, 2011 23:36
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor metisse » zo nov 25, 2012 14:02

Duidelijk ook ingescande stukjes Autorevue in de collectie, André :wink:
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Berichtdoor A.H.S » zo nov 25, 2012 14:58

Zou kunnen :roll:,zitten ook knipsels tussen, uit voor mij niet meer te achterhalen bladen.
Maar die van de kadett vs dolomite sprint,is 1 pagina van 3 uit de autorevue van feb 1976.
mijn oude digitale fotoboek ;-) http://www.rallysportinbeeld.nl wordt helaas niet meer ondersteund ivm verouderde sitesoftware :-(
Avatar gebruiker
A.H.S
 
Berichten: 1079
Geregistreerd: wo feb 14, 2007 22:08
Woonplaats: Ommen

Berichtdoor Jaccoooo » zo nov 25, 2012 16:24

ook ff wat ingescand, voor de goede orde de fout op de pagina hersteld (stond motor van een Kadett gsi bij)

Afbeelding
Avatar gebruiker
Jaccoooo
 
Berichten: 935
Geregistreerd: vr nov 11, 2005 10:05
Woonplaats: Nijluusn

Re: oude rallyfoto's

Berichtdoor fotojpa » zo nov 25, 2012 17:22

bruno van traa schreef:Mooie foto's. Die van Jan vd Marel en mij in de Haspengouw '80 had ik nog niet eerder gezien. Heb je misschien nog meer foto's uit die tijd van ons?


Haspengouw rally 1980
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

En hier nog eentje van Vossen
Afbeelding
fotojpa
 
Berichten: 50
Geregistreerd: vr feb 22, 2002 17:23
Woonplaats: Provincie Limburg

Re: oude rallyfoto's

Berichtdoor fotojpa » zo nov 25, 2012 18:54

24 uur van Ieper 1980
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hunsrück rally 1980
Afbeelding
fotojpa
 
Berichten: 50
Geregistreerd: vr feb 22, 2002 17:23
Woonplaats: Provincie Limburg

oude rally foto's

Berichtdoor bruno van traa » ma nov 26, 2012 10:54

Mooie foto's
Bedankt voor het plaatsen
bruno van traa
 
Berichten: 13
Geregistreerd: zo nov 25, 2012 11:07
Woonplaats: valkenswaard

Berichtdoor antoine » ma nov 26, 2012 18:58

Net een filmpje bekeken die ik gemaakt had tijdens de BHV rally 1999.. Reed Hans Stacey toen in de Wit/blauwe Micra? Deze micra was anders dan de cup versies..was dit geen 'echte' gr A?
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast