Ik weet niet of daar al een landelijk onderzoek naar gedaan is (tegenwoordig wordt namelijk alles onderzocht
was wel opvallend.
Ik zal komende week even op zoek gaan naar wat Fordjes
Whitey schreef:Ik dacht dat het hier om "oude rallyfoto,s"ging? en niet om oude Opels??
Geert Wesseling schreef:Whitey schreef:Ik dacht dat het hier om "oude rallyfoto,s"ging? en niet om oude Opels??
Nee, het gaat om oude rallyauto's, dus ook opels.
Iemand nog een foto van een Delta?? Die van Chiel Bos bijvoorbeeld?
TWENGELTJE schreef:Ik denk ik zeg het niet, vond het nog al een inkoppertje
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast