oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor hans vermeer » zo okt 28, 2012 15:17

Ja Cees, In Hellendoorn waren de oude Opeltjes meer aanwezig dan de Fordjes. Bij de Altena Rally was dit juist andersom :shock:

Ik weet niet of daar al een landelijk onderzoek naar gedaan is (tegenwoordig wordt namelijk alles onderzocht :shock: ) maar het
was wel opvallend.

Ik zal komende week even op zoek gaan naar wat Fordjes :wink:
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor erikjan » zo okt 28, 2012 17:08

veel oude Opeltjes komen uit Twente, en de baasjes daarvan hadden blijkbaar weinig zin om naar de Biesbosch te komen...

helaas
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor ceesford » zo okt 28, 2012 17:12

heel begrijpelijk, opels en het platteland..... :wink: :wink:
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor BasJBuitendijk » zo okt 28, 2012 17:17

't Wordt tijd voor een rally in Maaskantje, Jeroen. Die Escortjes komen wel.
Avatar gebruiker
BasJBuitendijk
 
Berichten: 495
Geregistreerd: za mei 07, 2011 9:13
Woonplaats: Almere

Berichtdoor erikjan » zo okt 28, 2012 17:36

platter dan het land van Altena kan ik het me anders ook niet voorstellen #platteland
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor Whitey » zo okt 28, 2012 21:49

Ik dacht dat het hier om "oude rallyfoto,s"ging? en niet om oude Opels??
Whitey
 
Berichten: 218
Geregistreerd: ma okt 17, 2011 19:47
Woonplaats: Enter

Berichtdoor TWENGELTJE » zo okt 28, 2012 22:55

Ja Rene soms dwalen die ouwetjes wel eens af
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor hans vermeer » ma okt 29, 2012 13:45

Een fordje gevonden :D

Afbeelding


Niet zo vreselijk oud, maar toch .............................

Opname uit de ELE van 1994 of 1995, met BDJ achter en stuur.

Andere foto's van die ELE staan vanaf NU op OYPO :!:
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

oude rallyauto's

Berichtdoor Geert Wesseling » ma okt 29, 2012 16:45

Whitey schreef:Ik dacht dat het hier om "oude rallyfoto,s"ging? en niet om oude Opels??


Nee, het gaat om oude rallyauto's, dus ook opels.

Iemand nog een foto van een Delta?? Die van Chiel Bos bijvoorbeeld?
Avatar gebruiker
Geert Wesseling
 
Berichten: 55
Geregistreerd: ma jan 03, 2011 21:52
Woonplaats: Ommen

Berichtdoor ceesford » ma okt 29, 2012 16:52

het bord links van de ford is wel heel erg toepasselijk !
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor TWENGELTJE » ma okt 29, 2012 17:36

Ik denk ik zeg het niet, vond het nog al een inkoppertje
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Re: oude rallyauto's

Berichtdoor hans vermeer » ma okt 29, 2012 19:10

Geert Wesseling schreef:
Whitey schreef:Ik dacht dat het hier om "oude rallyfoto,s"ging? en niet om oude Opels??


Nee, het gaat om oude rallyauto's, dus ook opels.

Iemand nog een foto van een Delta?? Die van Chiel Bos bijvoorbeeld?


ik heb vast wel ergens een plaatje van Chiel :!:
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor hans vermeer » ma okt 29, 2012 19:11

TWENGELTJE schreef:Ik denk ik zeg het niet, vond het nog al een inkoppertje


Foto was er speciaal voor uitgezocht :wink:
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor hans vermeer » ma okt 29, 2012 20:01

Vervuiling verwijderd

:cry:
Laatst bijgewerkt door hans vermeer op di okt 30, 2012 19:21, in totaal 1 keer bewerkt.
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor henk 400rr » ma okt 29, 2012 20:52

Goedzo, is Cees ook weer gerust... :wink:
Avatar gebruiker
henk 400rr
 
Berichten: 864
Geregistreerd: vr nov 21, 2003 17:58

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

cron