ferry bakker schreef:Of het komt omdat ik ouder wordt,,,,,, in de 40![]()
al zeggen de meeste vrouwen veeeel jonger.
Maar ik ben echt 100% verkocht aan dat oude spul.
De Eifel-Rally mee gemaakt en vanaf die dag griep/koorts ect ect dat kan ook komen door de regen die er toen gevallen is pffff.
Maar de Eifel wil en moet ik rijden.

ferry bakker schreef:Sorry maar ik weet het gewoon nog niet, er zijn wel plannen maar, maar het zijn plannen.
Ik ben er wel mee bezig.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten