oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor MartijnS » wo okt 24, 2012 19:01

Bijvoorbeeld uploaden via http://tinypic.com/index.php en dan de link naar de foto plaatsen via de IMG knop hier boven je tekstvak.
Martijn Schouten
MartijnS
 
Berichten: 5532
Geregistreerd: vr jan 18, 2002 17:04
Woonplaats: Sprang-Capelle

Berichtdoor ceesford » wo okt 24, 2012 22:17

Mark, pas op met wat je zegt hé...... nu willen we de komende maanden een behoorlijk aantal van je oude foto's ook daadwerkelijk zien !
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor ferry bakker » do okt 25, 2012 6:45

Of het komt omdat ik ouder wordt,,,,,, in de 40 :wink: :?: al zeggen de meeste vrouwen veeeel jonger.
Maar ik ben echt 100% verkocht aan dat oude spul.
De Eifel-Rally mee gemaakt en vanaf die dag griep/koorts ect ect dat kan ook komen door de regen die er toen gevallen is pffff.
Maar de Eifel wil en moet ik rijden.
ferry bakker
 
Berichten: 767
Geregistreerd: ma sep 20, 2004 16:56
Woonplaats: Putten

Berichtdoor Mark Wielens » do okt 25, 2012 9:03

Ook ik ben druk ruim 50 uur in de week werken, dus moet tussentijds wel tijd er voor hebben. Maak er graag tijd voor desnoods later op de avond. Maar het is wel een hobby.

Zal vast er een keer aan toekomen binnenkort, komt goed.

groetjes Mark.
Laatst bijgewerkt door Mark Wielens op do okt 25, 2012 10:46, in totaal 1 keer bewerkt.
Mark Wielens
 
Berichten: 701
Geregistreerd: ma jun 13, 2011 17:20

Berichtdoor henk 400rr » do okt 25, 2012 9:05

ferry bakker schreef:Of het komt omdat ik ouder wordt,,,,,, in de 40 :wink: :?: al zeggen de meeste vrouwen veeeel jonger.
Maar ik ben echt 100% verkocht aan dat oude spul.
De Eifel-Rally mee gemaakt en vanaf die dag griep/koorts ect ect dat kan ook komen door de regen die er toen gevallen is pffff.
Maar de Eifel wil en moet ik rijden.


En met wat voor wagen? of zijn het toekomst plannen?
Avatar gebruiker
henk 400rr
 
Berichten: 864
Geregistreerd: vr nov 21, 2003 17:58

Berichtdoor ferry bakker » do okt 25, 2012 14:42

Ik zou zeggen, ga kijken in 2013 en je ziet het van zelf :wink:
ferry bakker
 
Berichten: 767
Geregistreerd: ma sep 20, 2004 16:56
Woonplaats: Putten

Berichtdoor henk 400rr » do okt 25, 2012 14:58

Ook goed..

Ik krijg al spijt interesse getoond te hebben.
Avatar gebruiker
henk 400rr
 
Berichten: 864
Geregistreerd: vr nov 21, 2003 17:58

Berichtdoor ferry bakker » do okt 25, 2012 15:08

Sorry maar ik weet het gewoon nog niet, er zijn wel plannen maar, maar het zijn plannen.
Ik ben er wel mee bezig.
Laatst bijgewerkt door ferry bakker op do okt 25, 2012 16:25, in totaal 1 keer bewerkt.
ferry bakker
 
Berichten: 767
Geregistreerd: ma sep 20, 2004 16:56
Woonplaats: Putten

Berichtdoor BasJBuitendijk » do okt 25, 2012 16:13

In de jaren zeventig reed ik in het Gulf Star Team betrouwbaarheidsritten
met dit gebakkie. Een NSU 1200 TT.
Die auto was zo blij, dat-ie in elke bocht kwispelde. Leuke tijd. We reden over bospaden in het Oosten en Limburg waar je nu je hond niet eens meer mag uitlaten.
Jammer dat ik toen nog geen hogedrukspuit had, want op maandag reed ik er mee naar de zaak.
Geen idee hoe ik die foto er kleiner op krijg.

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door BasJBuitendijk op zo okt 28, 2012 14:38, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
BasJBuitendijk
 
Berichten: 495
Geregistreerd: za mei 07, 2011 9:13
Woonplaats: Almere

Berichtdoor erikjan » do okt 25, 2012 19:48

Bas,

bij Tinypic (ik zie dat je die gebruikt hebt voor je foto) bestaat er bij het uploaden ook de mogelijkheid om het formaat aan te passen...
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor BasJBuitendijk » do okt 25, 2012 19:54

Dankje E-J.
Ik volgde het advies van Martijn S. (nog bedankt) maar zal de volgende keer proberen uit te zoeken hoe het beter (kleiner) kan. Ik ben niet echt een digibeet, maar helaas wel ver.... ongeduldig.
Fijne avond,
Bas
Avatar gebruiker
BasJBuitendijk
 
Berichten: 495
Geregistreerd: za mei 07, 2011 9:13
Woonplaats: Almere

Berichtdoor henk 400rr » do okt 25, 2012 21:03

ferry bakker schreef:Sorry maar ik weet het gewoon nog niet, er zijn wel plannen maar, maar het zijn plannen.
Ik ben er wel mee bezig.


Plannen zijn altijd goed, maar als je 2013 wil rijden moet je nu wel een auto klaar hebben, de aanmelding is al erg vroeg en helemaal als je eerst nog goedkeur moet hebben, anders zit je er niet bij.

Denk er niet te licht over qua aanmelding en uitstraling van de auto.

Persoonlijk zou het leuk zijn iets meer NL aanhang daar te hebben, dat kan ook evt meer mogelijkheden bieden voor de toekomst.
Avatar gebruiker
henk 400rr
 
Berichten: 864
Geregistreerd: vr nov 21, 2003 17:58

Berichtdoor hans vermeer » zo okt 28, 2012 13:37

Vervuiling verwijderd :cry:
Laatst bijgewerkt door hans vermeer op di okt 30, 2012 19:22, in totaal 1 keer bewerkt.
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor BasJBuitendijk » zo okt 28, 2012 13:58

Hier nog een paar 'oude' bekenden uit 2007-2008 en deze keer geen Fords :-)

http://youtu.be/Hm2NgYM6zqE
Avatar gebruiker
BasJBuitendijk
 
Berichten: 495
Geregistreerd: za mei 07, 2011 9:13
Woonplaats: Almere

Berichtdoor ceesford » zo okt 28, 2012 15:02

Hans, heb je " toevallig " alleen maar opeltjes voorbij zien komen ?
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

cron