oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor mantaboy » wo okt 17, 2012 21:03

Mark Verhoeven schreef:Toch geen 6-bak? Of zat deze onder een Manta? :roll: Ik heb in ieder geval een keer een Opel Ascona of Manta 5x horen overschakelen een hele tijd geleden tijdens een rally of sprint...


In Hulst op het stuk bij de schuur uitkomen. :lol: :lol: :lol:
Er reden er ook met een Mercedes evo versnellingsbak, die was goedkoper dan de M3 bak. :wink:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor Speerke » do okt 18, 2012 17:43

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Speerke
 
Berichten: 200
Geregistreerd: zo mei 24, 2009 18:08
Woonplaats: Veldhoven

Berichtdoor Cinq-Power » do okt 18, 2012 19:59

Peer schreef:Heb ook eens een meneer B uit B&T zien opschakelen in een chicane terwijl de rest serieus op de rem stond was met een Fiatje, maar toch.



HeeHoo, niks mis met Fiat, daar kan je tenminste goed een chicane mee door :)
Avatar gebruiker
Cinq-Power
 
Berichten: 1461
Geregistreerd: zo okt 28, 2007 13:47
Woonplaats: Wageningen

Berichtdoor hans vermeer » vr okt 19, 2012 10:30

mantaray schreef:Afbeelding

Hans of Gerard ?? stacey tijdens de ELE met alle wielen los over de drempel


Lekker plaatje :D En ik maar altijd schelden op die drempels :shock:
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor Holkers » vr okt 19, 2012 12:11

Kleine aanpassing.

De naam van het topic is veranderd in 'oude rallyauto's' omdat ik vragen kreeg voor losse foto/video topics met alleen 'de oude wagens'. Om niet meteen een onderscheid te willen maken tussen wat oud en nieuw is per rally (omdat ik ook voorzie dat er dan 'volvo-foto/video' of '350Z foto/video' topics komen) is deze aanpassing als tussen-oplossing gekomen. Na elke rally mag er hier een selectie van de oude rallyauto's die mee gedaan hebben geplaatst worden. Dus niet de EVO 9 omdat de EVO 10 er is, maar de MkII, de RS2000, etc.

De mensen die hier graag komen zullen bepalen wat oud genoeg is (ergo; daar ga ik geen controle op uitvoeren)

Groet,
Maarten
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor hans vermeer » vr okt 19, 2012 13:21

Vervuiling verwijderd :cry:
Laatst bijgewerkt door hans vermeer op di okt 30, 2012 19:24, in totaal 1 keer bewerkt.
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor Jef Koopman » vr okt 19, 2012 13:44

Leuk maar niet het idee waarom dit topic is gestart, namelijk zodat mensen in hun archief gaan zoeken naar oude rally beelden/foto's uit vervlogen tijden en deze HIER plaatsen.

Nu krijgen we foto's in gewone rally foto topics (5 maximaal) en wordt de rest (oude auto's) hier geplaatst?!?!?!?!


Misschien weer terug aanpassen en een apart topic er naast plaatsen?

Afbeelding
Jef Koopman
 
Berichten: 137
Geregistreerd: zo sep 17, 2006 21:47
Woonplaats: Naast de buren

Berichtdoor henk 400rr » vr okt 19, 2012 14:32

100% mee eens.

het ging om de oude beelden, niet om de oudere rallywagens.

De fototopics gaan tegenwoordig meer over de WRC in de rally, dan dat de rest van het veld aan bod komt, maar om die auto's die daar ontbreken hier dan te plaatsen vind ik geen goed idee.
Avatar gebruiker
henk 400rr
 
Berichten: 864
Geregistreerd: vr nov 21, 2003 17:58

Berichtdoor Jaccoooo » vr okt 19, 2012 15:00

of rallyauto's met ouderwetse look :wink: (kom maar op met die fotos)
Avatar gebruiker
Jaccoooo
 
Berichten: 935
Geregistreerd: vr nov 11, 2005 10:05
Woonplaats: Nijluusn

Berichtdoor erikjan » vr okt 19, 2012 15:01

zolang hier maar geen WRC's geplaatst worden ;-)

alhoewel, die Escort van Breijer...
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor official No. 27768 » vr okt 19, 2012 15:58

Afbeelding

Kwam deze nog tegen (Golden Tulip Rally 2003)
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
Avatar gebruiker
official No. 27768
 
Berichten: 2934
Geregistreerd: wo feb 15, 2006 16:47
Woonplaats: Zutphen

Berichtdoor V.D.G Rally team » vr okt 19, 2012 16:16

manta-sport schreef:Afbeelding

Afbeelding
Maasboulevard 19??


Dit was toch op de mullerpier ??
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Berichtdoor V.D.G Rally team » vr okt 19, 2012 16:21

Jaccoooo schreef:kan me ook nog iemand herinneren die met een AX 1.4 :?: wel heel erg hard ging :roll:


Deze Ax heb ik nog steeds en nog 3 andere.
Dit was de betrouwbaarste auto waar ik wedstrijden mee gereden heb.
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

Berichtdoor manta-sport » vr okt 19, 2012 18:06

V.D.G Rally team schreef:
manta-sport schreef:Afbeelding

Afbeelding
Maasboulevard 19??


Dit was toch op de mullerpier ??


Ja je kan wel eens gelijk hebben. Weet je toevallig ook welk jaar?
Avatar gebruiker
manta-sport
 
Berichten: 168
Geregistreerd: zo feb 05, 2006 20:12
Woonplaats: Den Haag

Berichtdoor hans vermeer » za okt 20, 2012 19:11

erikjan schreef:zolang hier maar geen WRC's geplaatst worden ;-)

alhoewel, die Escort van Breijer...


Ik zal me proberen in te houden :wink: en voor wat variatie in het aanbod zorgen !

Afbeelding
Zachte landing op Rotterdam Zestienhoven (Sprint 1994)

Meer landingen zijn te zien op OYPO :!:
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten