door Holkers » vr okt 19, 2012 12:11
Kleine aanpassing.
De naam van het topic is veranderd in 'oude rallyauto's' omdat ik vragen kreeg voor losse foto/video topics met alleen 'de oude wagens'. Om niet meteen een onderscheid te willen maken tussen wat oud en nieuw is per rally (omdat ik ook voorzie dat er dan 'volvo-foto/video' of '350Z foto/video' topics komen) is deze aanpassing als tussen-oplossing gekomen. Na elke rally mag er hier een selectie van de oude rallyauto's die mee gedaan hebben geplaatst worden. Dus niet de EVO 9 omdat de EVO 10 er is, maar de MkII, de RS2000, etc.
De mensen die hier graag komen zullen bepalen wat oud genoeg is (ergo; daar ga ik geen controle op uitvoeren)
Groet,
Maarten
If the world didn't suck, we would all fall off!