mantaray schreef:asconajoop schreef:manta-sport schreef:Mark Verhoeven schreef:asconajoop schreef:Er werd op de service van een of andere sprint een kapotte FORD versnellingbak onder een Opel Ascona weggehaald.
Toch geen 6-bak? Of zat deze onder een Manta?Ik heb in ieder geval een keer een Opel Ascona of Manta 5x horen overschakelen een hele tijd geleden tijdens een rally of sprint...
Ik denk dat bij een blauwe manta was.
correct, de 6-bak zat onder een blauwe manta 200.er reed ook een mazda 323 met dezelfde kleuren rond(JUST FANCY??)
de ford bak onder de opel was een 4 versnelling met klauwschakeling.
u vraagt wij draaien ! O nee Scannen in dit geval![]()
peter den otolander in actie op de Hurk in eindhoven
Patrick Meijer heeft ook een paar rally's in deze auto gereden.
op de e.o.a. manier was aan deze auto en de naam 'just fancy' de naam Westerhof (NO-polder)verbonden
P.S. wat ik me nog kan herinneren is dat sommige verzetten zooo kort op elkaar zaten, dat ik me afvroeg, waarom een 6-bak? ik heb toen 'es uitgerekend wat die bak deed bij 7000 toeren in 5 en in 6.het verschil was met grote
het klonk wel spectaculair


