oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor hans vermeer » za okt 06, 2012 18:36

Jef Koopman schreef:
hans vermeer schreef:
Eric B schreef:
hans vermeer schreef:Ik was even in m'n Opel-hoekje aan het zoeken........]


Als je toch aan het zoeken was..toevallig nog een geel/blauw of groen/geel Corsaatje tegengekomen?? :mrgreen:


Deze misschien ???
Afbeelding


Is dit niet Henk Westerbeek?


Zou best kunnen, ik heb geen startlijst meer :(
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor Ton Van Spanje » za okt 06, 2012 19:00

Westerbeek had "Auto Sport Parts" , (zie reclame op achterscherm) wel als sponsor, meen ik mij te herinneren
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor Eric B » zo okt 07, 2012 1:08

Dit was inderdaad Henk Westerbeek, ik had eerst als kleurstelling een gele body met blauw metallic bumpers en achterspoiler,enkele jaren later was hij gif groen met gele bumpers en vleermuizen als decoratie. In beide kleurstellingen reed ik met witte wielen.

Nu we toch bezig zijn over "kleurige" auto's.. iemand nog een foto van
Karel Colijn/Patrick de Rade? reden in een Opel Manta met een diversiteit aan kleuren... :wink:
Eric B
 
Berichten: 131
Geregistreerd: wo jun 19, 2002 0:09

Berichtdoor metisse » zo okt 07, 2012 9:17

Eric B schreef:Dit was inderdaad Henk Westerbeek, ik had eerst als kleurstelling een gele body met blauw metallic bumpers en achterspoiler,enkele jaren later was hij gif groen met gele bumpers en vleermuizen als decoratie. In beide kleurstellingen reed ik met witte wielen.

Nu we toch bezig zijn over "kleurige" auto's.. iemand nog een foto van
Karel Colijn/Patrick de Rade? reden in een Opel Manta met een diversiteit aan kleuren... :wink:


Liefst de foto dat hij het hoogterekord brak (en de halve manta volgens mij :shock: ) tijdens Brabanthallen on wheels zeker ?
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Berichtdoor Eric B » zo okt 07, 2012 16:35

Nou!!! als dat zou kunnen!! 8)

Coen Vink...EAT YOUR HART OUT!!! :mrgreen: :mrgreen:
Eric B
 
Berichten: 131
Geregistreerd: wo jun 19, 2002 0:09

Berichtdoor hans vermeer » vr okt 12, 2012 12:59

Geen vliegende Manta, maar wel jumpende Ascona :!:

Afbeelding

Eric Wevers, Rallysprint Rotterdam 1994

Meer foto's van deze sprint zijn te vinden op www.oypo.nl/havephoto
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor Jef Koopman » vr okt 12, 2012 16:17

Afbeelding
Jef Koopman
 
Berichten: 137
Geregistreerd: zo sep 17, 2006 21:47
Woonplaats: Naast de buren

Berichtdoor hans van altena » vr okt 12, 2012 19:38

Ja, weer zo'n auto van Jansen Tuning BOOR ( sorry : Goor ) toen al gemaakt voor de nieuwste reglementen : 2300,2500 of 2700 cc ! :shock:
Liepen als een kogel, met het koppel van een lokomotief !!! :lol:
"Niemand" die het zag !!!! 8)
hans van altena
 
Berichten: 593
Geregistreerd: vr mei 26, 2006 19:43
Woonplaats: WIJCHEN

Berichtdoor ceesford » vr okt 12, 2012 20:06

onderblok van een rekord 2.3 diesel en opboren naar 2700cc was/is niet zo moeilijk........

eigenlijk onbegrijpelijk dat er eigenlijk nooit eens een goed protest / onderzoek naar die auto's ingesteld werd.......
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor metisse » vr okt 12, 2012 20:06

hans van altena schreef:Ja, weer zo'n auto van Jansen Tuning BOOR ( sorry : Goor ) toen al gemaakt voor de nieuwste reglementen : 2300,2500 of 2700 cc ! :shock:
Liepen als een kogel, met het koppel van een lokomotief !!! :lol:
"Niemand" die het zag !!!! 8)



Was ook helemaal niet te horen...........
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Berichtdoor Ton Van Spanje » vr okt 12, 2012 20:26

ceesford schreef:onderblok van een rekord 2.3 diesel en opboren naar 2700cc was/is niet zo moeilijk........

eigenlijk onbegrijpelijk dat er eigenlijk nooit eens een goed protest / onderzoek naar die auto's ingesteld werd.......


De Opels hadden er onderling geen last van, dus had protesteren geen zin en bij de Fordjes waren er ook niet zoveel 2 liters....................
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor roke0204 » vr okt 12, 2012 21:14

ceesford schreef:onderblok van een rekord 2.3 diesel en opboren naar 2700cc was/is niet zo moeilijk........

eigenlijk onbegrijpelijk dat er eigenlijk nooit eens een goed protest / onderzoek naar die auto's ingesteld werd.......


Wevers heeft op zijn paarse ascona wel eens een Knaf protest/ onderzoek gehad maar door een fout in de aanmeldprocedure van het protest hield Jansen tuning de deur op slot. Een KNAF onderzoek enkele weken later leverde geen onregelmatigheden op. :D
Avatar gebruiker
roke0204
 
Berichten: 78
Geregistreerd: di jul 15, 2008 18:32

Berichtdoor ceesford » za okt 13, 2012 8:08

"Een KNAF onderzoek enkele weken later leverde geen onregelmatigheden op"

nee, de waarheid zullen we nooit ( officieel ) te weten komen.....
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor Wout de Klerk » za okt 13, 2012 15:28

Ik meen me te herinneren dat er een keer een motorcontrole bij de winnaar zou plaatsvinden, maar deze ging naar huis en trok zich terug. De wedstrijd daarna reed hij een stuk minder hard. Was heel vreemd 8)
We need regulations to build cars like Colin drove again.
www.hf-rallysport.nl
twitter:@HFRallySport
Avatar gebruiker
Wout de Klerk
 
Berichten: 614
Geregistreerd: di okt 19, 2004 12:52

Berichtdoor V.D.G Rally team » za okt 13, 2012 15:56

roke0204 schreef:
ceesford schreef:onderblok van een rekord 2.3 diesel en opboren naar 2700cc was/is niet zo moeilijk........

eigenlijk onbegrijpelijk dat er eigenlijk nooit eens een goed protest / onderzoek naar die auto's ingesteld werd.......


Wevers heeft op zijn paarse ascona wel eens een Knaf protest/ onderzoek gehad maar door een fout in de aanmeldprocedure van het protest hield Jansen tuning de deur op slot. Een KNAF onderzoek enkele weken later leverde geen onregelmatigheden op. :D


Wevers haalde met de ascona abbering in bij de waalhaven sprint.
Terwel abbering met de astra kitcar reed ???
V.D.G Rally team
 
Berichten: 940
Geregistreerd: di mei 06, 2003 16:41
Woonplaats: veldhoven

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten