Jef Koopman schreef:hans vermeer schreef:Eric B schreef:hans vermeer schreef:Ik was even in m'n Opel-hoekje aan het zoeken........]
Als je toch aan het zoeken was..toevallig nog een geel/blauw of groen/geel Corsaatje tegengekomen??
Deze misschien ???
Is dit niet Henk Westerbeek?
Zou best kunnen, ik heb geen startlijst meer


