oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor asconajoop » do okt 04, 2012 7:58

Ton Van Spanje schreef:Om de aandacht even op het onderwerp te houden voordat het weer verwaterd. Is het iets om te combineren? Of een avondje bij Gerard of een avondje bij Hans? Wie van de twee heeft de grootste bar cq kroeg? :D


als dat gezellig samen zijn gestalte krijgt en t.z.t. doorgaat, stuur dan ook een paar uitnodigingen naar het oosten v/h land :P

P.S.over dat gezellig samen zijn had ik ook al eens een balletje op gegooid.
dit schreef hans n.l.

Geplaatst: Vr Jan 14, 2011 22:38 Onderwerp:
Passend "beeldje" voor jullie "Tukkers" onder je naam !! 8) 8)
= verkoop ze zelfs (!?) in de regio Nijmegen ! =
:P Moet dus wel goed zijn ! 8) 8)

waarop ik antwoorde,

Geplaatst: Za Jan 15, 2011 0:13 Onderwerp:
moet toch een keer te regelen zijn om bij te praten over 'voega' ,onder het genot van een paar van die groene paaltjes :?: :wink: :idea:
Avatar gebruiker
asconajoop
 
Berichten: 139
Geregistreerd: di okt 19, 2010 13:05
Woonplaats: twenterand, vjenne

Berichtdoor GérardWRM » do okt 04, 2012 8:44

Ton Van Spanje schreef:Om de aandacht even op het onderwerp te houden voordat het weer verwaterd. Is het iets om te combineren? Of een avondje bij Gerard of een avondje bij Hans? Wie van de twee heeft de grootste bar cq kroeg? :D


Ik heb natuurlijk géén kroeg ,,,,
maar een museum ,
waar dan wel weer een TV met DVD staat ,,,,,, :)

als de groep +/- 20 man bevat lukt dat ,,,,, kan natuurlijk mijn dia's en projector ook meenemen naar Hans

Maar dan zien jullie het museum weer niet .... :)

its up to you ....
Avatar gebruiker
GérardWRM
 
Berichten: 608
Geregistreerd: ma nov 20, 2006 18:57
Woonplaats: Zoelen

Berichtdoor asconajoop » do okt 04, 2012 16:09

GérardWRM schreef:
Ton Van Spanje schreef:Om de aandacht even op het onderwerp te houden voordat het weer verwaterd. Is het iets om te combineren? Of een avondje bij Gerard of een avondje bij Hans? Wie van de twee heeft de grootste bar cq kroeg? :D


Ik heb natuurlijk géén kroeg ,,,,
maar een museum ,
waar dan wel weer een TV met DVD staat ,,,,,, :)

als de groep +/- 20 man bevat lukt dat ,,,,, kan natuurlijk mijn dia's en projector ook meenemen naar Hans

Maar dan zien jullie het museum weer niet .... :)

its up to you ....

we moeten natuurlijk wel oppassen met wat we doen,want voordat je het weet heb je 3000 man op de stoep staan met 500 MEérs eromheen :lol: :lol: :lol:
Avatar gebruiker
asconajoop
 
Berichten: 139
Geregistreerd: di okt 19, 2010 13:05
Woonplaats: twenterand, vjenne

Berichtdoor Eric B » do okt 04, 2012 16:41

hans vermeer schreef:Ik was even in m'n Opel-hoekje aan het zoeken........]


Als je toch aan het zoeken was..toevallig nog een geel/blauw of groen/geel Corsaatje tegengekomen?? :mrgreen:
Eric B
 
Berichten: 131
Geregistreerd: wo jun 19, 2002 0:09

Berichtdoor Rene Markus » do okt 04, 2012 21:04

asconajoop schreef:
GérardWRM schreef:
Ton Van Spanje schreef:Om de aandacht even op het onderwerp te houden voordat het weer verwaterd. Is het iets om te combineren? Of een avondje bij Gerard of een avondje bij Hans? Wie van de twee heeft de grootste bar cq kroeg? :D


Ik heb natuurlijk géén kroeg ,,,,
maar een museum ,
waar dan wel weer een TV met DVD staat ,,,,,, :)

als de groep +/- 20 man bevat lukt dat ,,,,, kan natuurlijk mijn dia's en projector ook meenemen naar Hans

Maar dan zien jullie het museum weer niet .... :)


its up to you ....

we moeten natuurlijk wel oppassen met wat we doen,want voordat je het weet heb je 3000 man op de stoep staan met 500 MEérs eromheen :lol: :lol: :lol:


Is er een mogelijkheid voor een grote tent?
Avatar gebruiker
Rene Markus
 
Berichten: 320
Geregistreerd: za maart 24, 2007 12:46
Woonplaats: Steenwijk

Berichtdoor antoine » do okt 04, 2012 21:12

Kunnen we meteen een feestje vieren.. 25 jaar.. :wink:
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor metisse » do okt 04, 2012 22:38

Eric B schreef:
hans vermeer schreef:Ik was even in m'n Opel-hoekje aan het zoeken........]


Als je toch aan het zoeken was..toevallig nog een geel/blauw of groen/geel Corsaatje tegengekomen?? :mrgreen:



:mrgreen: Zie dat jij inmiddels ook op leeftijd begint te komen... :mrgreen:
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Berichtdoor Eric B » do okt 04, 2012 23:33

Gelukkig wel! Al mag ik me nog tussen de youngtimers scharen 8) :lol:
Aan de andere kant wordt het tijd dat ik me is ga focussen op een herintreding... :? :twisted:
Eric B
 
Berichten: 131
Geregistreerd: wo jun 19, 2002 0:09

Berichtdoor mantaboy » do okt 04, 2012 23:46

En ik moet nog steeds een keer naar het museum met wat cadeau's voor Gerard. Het komt er alleen niet van. Hoewel ik laatst nog wat leuke videobeelden van een oud rallyrijder in een GTE Kadett te zien kreeg in Rosmalen inclusief zijn 2 originele GTE's. :wink:
www.bebocars.nl --> In de nieuwe teamkleuren.
Avatar gebruiker
mantaboy
 
Berichten: 10596
Geregistreerd: za okt 04, 2003 10:46
Woonplaats: Rucphen/AW

Berichtdoor metisse » vr okt 05, 2012 9:53

Eric B schreef:Al mag ik me nog tussen de youngtimers scharen 8) :lol: :twisted:



:lol: Sprak hij hoopvol! :wink:
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Berichtdoor hans vermeer » vr okt 05, 2012 12:35

Eric B schreef:
hans vermeer schreef:Ik was even in m'n Opel-hoekje aan het zoeken........]


Als je toch aan het zoeken was..toevallig nog een geel/blauw of groen/geel Corsaatje tegengekomen?? :mrgreen:


Deze misschien ???
Afbeelding
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor hans vermeer » vr okt 05, 2012 16:07

Ik heb alles wat ik van de Waalhavensprint nog had even op www.oypo.nl/havephoto gezet :D Onder andere met wat kleine fiatjes

Afbeelding
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor Eric B » vr okt 05, 2012 19:23

hans vermeer schreef:
Eric B schreef:
hans vermeer schreef:Ik was even in m'n Opel-hoekje aan het zoeken........]


Als je toch aan het zoeken was..toevallig nog een geel/blauw of groen/geel Corsaatje tegengekomen?? :mrgreen:


Deze misschien ???


Nee Hans deze heeft rozeerbij,
die van mij was in het begin geel/blauw en na een jaar of 3 groen/geel
hoewel niet van jaloezie :lol: maar wel met een fluor grille en idem dito spiegels om van het gezeur af te zijn van de langzamere deelnemers die niet aan de kant wilden en dan als argument aanvoerde...
#onschuld modus# "ik heb je echt niet gezien hoor... :roll: "..#onschuld modus-uit#
Laatst bijgewerkt door Eric B op zo okt 07, 2012 1:09, in totaal 1 keer bewerkt.
Eric B
 
Berichten: 131
Geregistreerd: wo jun 19, 2002 0:09

Berichtdoor Jef Koopman » za okt 06, 2012 12:17

hans vermeer schreef:
Eric B schreef:
hans vermeer schreef:Ik was even in m'n Opel-hoekje aan het zoeken........]


Als je toch aan het zoeken was..toevallig nog een geel/blauw of groen/geel Corsaatje tegengekomen?? :mrgreen:


Deze misschien ???
Afbeelding


Is dit niet Henk Westerbeek?
Jef Koopman
 
Berichten: 137
Geregistreerd: zo sep 17, 2006 21:47
Woonplaats: Naast de buren

Berichtdoor hans vermeer » za okt 06, 2012 18:34

Eric B schreef:
hans vermeer schreef:
Eric B schreef:
hans vermeer schreef:Ik was even in m'n Opel-hoekje aan het zoeken........]


Als je toch aan het zoeken was..toevallig nog een geel/blauw of groen/geel Corsaatje tegengekomen?? :mrgreen:


Deze misschien ???


Nee Hans deze heeft rozeerbij,
die van mij was in het begin geel/blauw en na een jaar of 3 groen/geel
hoewel niet van jalozie :lol: maar wel met een fluor grille en idem dito spiegels om van het gezeur af te zijn van de langzamere deelnemers die niet aan de kant wilden en dan als argument aanvoerde...
#onschuld modus# "ik heb je echt niet gezien hoor... :roll: "..#onschuld modus-uit#



Jammer, Eric :!:

De kleurtjes op de auto's waren toen heel erg opvallend.

Zoals bijv. op deze Escort :shock:

Afbeelding
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten