Ton Van Spanje schreef:Om de aandacht even op het onderwerp te houden voordat het weer verwaterd. Is het iets om te combineren? Of een avondje bij Gerard of een avondje bij Hans? Wie van de twee heeft de grootste bar cq kroeg?
als dat gezellig samen zijn gestalte krijgt en t.z.t. doorgaat, stuur dan ook een paar uitnodigingen naar het oosten v/h land
P.S.over dat gezellig samen zijn had ik ook al eens een balletje op gegooid.
dit schreef hans n.l.
Geplaatst: Vr Jan 14, 2011 22:38 Onderwerp:
Passend "beeldje" voor jullie "Tukkers" onder je naam !!
= verkoop ze zelfs (!?) in de regio Nijmegen ! =
waarop ik antwoorde,
Geplaatst: Za Jan 15, 2011 0:13 Onderwerp:
moet toch een keer te regelen zijn om bij te praten over 'voega' ,onder het genot van een paar van die groene paaltjes




