hans van altena schreef:Leuke foto's Hans ; zie mezelf (uiteraard met camera ) op die 1e kleurenfoto BAC '82 van Johnny Hoes rechts staan : toen al boven op het nieuws ! Wil ook dit jaar eens even in die regio gaan kijken ( zonder camera )
hans van altena schreef:Zie je iemand op jouw "oude" foto's met een video-camera, dan is de kans groot dat ik dat ben . In de jaren 80 dacht men dat je van de TV was ;je zag bijna geen camera's ! Nu zie je op iedere hoek een camera, en anders wordt er wel met de telefoon gefilmd.
Hans veel plezier daar MET je camera !


hans van altena schreef:Zie je iemand op jouw "oude" foto's met een video-camera, dan is de kans groot dat ik dat ben . In de jaren 80 dacht men dat je van de TV was ;je zag bijna geen camera's ! Nu zie je op iedere hoek een camera, en anders wordt er wel met de telefoon gefilmd.
Hans veel plezier daar MET je camera !
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten