oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor erikjan » do jun 21, 2012 23:08

heerlijk jeugdsentiment uit de vroege jaren tachtig van de vorige eeuw ;-)
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Re: Foto's Mercedes 190 van Van der Marel, en de andere.

Berichtdoor asconajoop » vr jun 22, 2012 11:15

[quote="Werner ten Cate"]Nog iets over de foto's op blz 167:


Ascona van Marcel Lakerink? Lijkt mij twijfelachtig. Ik ken deze auto niet in deze kleuren, al heeft die wel een sponsor uit zijn woonplaats.

Ascona op 't vlakke land. Opbroek bij Enter, Hellendoorn 1984?

ik denk dat werner hier de foto's van mij vanaf pagina 132/135(of nog verder terug)bedoeld,quote,
Ascona van Marcel Lakerink?Ascona op 't vlakke land...........
is wel terdege importje,hellendoorn '84 proef bij hoge hexel,want ik was toen samen met een toenmalige collega(wim westenberg(pinda)), hij vroeg of ik een foto van hem wilde maken.
hoe hij de foto's erbij moet plaatsen weet hij waarschijnlijk niet,maar die zijn er wel meer,

:oops: :oops: :oops: :oops:
Avatar gebruiker
asconajoop
 
Berichten: 139
Geregistreerd: di okt 19, 2010 13:05
Woonplaats: twenterand, vjenne

Berichtdoor DvM » do sep 27, 2012 20:26

Over twee weken is er weer een nieuwe rally in Nederland. Deze wordt wel verreden in een omgeving waar vroeger ook al werd gereden.
Ik ben benieuwd of onderstaande punten er weer inzitten. Ik verwacht de eerste twee niet.
Afbeelding
Hoes BAC rally 1982

Afbeelding
Luijbregts BAC rally 1982

Afbeelding
Vossen Rallysprint Achtmaal 1990 bij Dussen (als ik me goed herinner)
Avatar gebruiker
DvM
 
Berichten: 311
Geregistreerd: wo mei 27, 2009 15:51
Woonplaats: Lunteren

Berichtdoor hans vermeer » vr sep 28, 2012 11:30

Even aanhaken bij de nieuwe rally van Nederland met de basis van vroeger, de BAC-rally van 1982.

Afbeelding
Henk Vossen

Afbeelding
Jan van der Marel

Afbeelding
Wim Luybregts
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor hans van altena » vr sep 28, 2012 19:24

Leuke foto's Hans ; zie mezelf (uiteraard met camera ) op die 1e kleurenfoto BAC '82 van Johnny Hoes rechts staan : toen al boven op het nieuws ! Wil ook dit jaar eens even in die regio gaan kijken ( zonder camera ) :D
hans van altena
 
Berichten: 593
Geregistreerd: vr mei 26, 2006 19:43
Woonplaats: WIJCHEN

Berichtdoor hans vermeer » za sep 29, 2012 9:18

hans van altena schreef:Leuke foto's Hans ; zie mezelf (uiteraard met camera ) op die 1e kleurenfoto BAC '82 van Johnny Hoes rechts staan : toen al boven op het nieuws ! Wil ook dit jaar eens even in die regio gaan kijken ( zonder camera ) :D


Hans , ik heb je in het verleden al vaker voor de lens gehad, toch ?

Ik dacht op deze foto:
Afbeelding

Ik ga ook wel even kijken, maar met de camera :D.

Startlijst ziet er ook wel goed uit, met wat "oudjes" er bij :lol:
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor hans van altena » za sep 29, 2012 11:33

Zie je iemand op jouw "oude" foto's met een video-camera, dan is de kans groot dat ik dat ben . In de jaren 80 dacht men dat je van de TV was ;je zag bijna geen camera's ! Nu zie je op iedere hoek een camera, en anders wordt er wel met de telefoon gefilmd.
Hans veel plezier daar MET je camera !
hans van altena
 
Berichten: 593
Geregistreerd: vr mei 26, 2006 19:43
Woonplaats: WIJCHEN

Berichtdoor metisse » za sep 29, 2012 12:12

hans van altena schreef:Zie je iemand op jouw "oude" foto's met een video-camera, dan is de kans groot dat ik dat ben . In de jaren 80 dacht men dat je van de TV was ;je zag bijna geen camera's ! Nu zie je op iedere hoek een camera, en anders wordt er wel met de telefoon gefilmd.
Hans veel plezier daar MET je camera !


Toen was je haar ook nog helemaal zwart :mrgreen:
Als dat de keer was dat Hoes in de rondte ging dan stond ik ook daar.
Dat er op dat zelfde punt weer gereden wordt lijkt me niet, startten toen voor de Phoenix midden in Hank.
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Berichtdoor DvM » za sep 29, 2012 12:39

Het was inderdaad de keer dat Hoes in de rondte ging.
Avatar gebruiker
DvM
 
Berichten: 311
Geregistreerd: wo mei 27, 2009 15:51
Woonplaats: Lunteren

Berichtdoor hans vermeer » zo sep 30, 2012 11:59

Dan is dit dus ook Johnny Hoes :!:

Afbeelding
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor hans vermeer » zo sep 30, 2012 18:24

Ik was even in m'n Opel-hoekje aan het zoeken en kwam toen deze foto's tegen van de Waalhavensprint 1994.

Afbeelding

Afbeelding
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor hans vermeer » ma okt 01, 2012 16:26

hans van altena schreef:Zie je iemand op jouw "oude" foto's met een video-camera, dan is de kans groot dat ik dat ben . In de jaren 80 dacht men dat je van de TV was ;je zag bijna geen camera's ! Nu zie je op iedere hoek een camera, en anders wordt er wel met de telefoon gefilmd.
Hans veel plezier daar MET je camera !


En als ik jou in beeld heb gehad, moet je mij ook in beeld hebben gehad :shock:
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor ceesford » ma okt 01, 2012 21:08

waar je ook heen ging, overal kwam je ALTENA tegen........
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor Ton Van Spanje » ma okt 01, 2012 21:13

ceesford schreef:waar je ook heen ging, overal kwam je ALTENA tegen........


in z'n blauw/witte jack
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor ceesford » ma okt 01, 2012 21:14

hee Hans, heb je al wat oude self-made films overgezet op DVD ?
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten