oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor hans vermeer » wo mei 09, 2012 16:48

Holkers schreef:Nieuw topic is echt niet nodig, dit zijn foto's die in principe te recent zijn om in dit topic te plaatsen en ook niet te plaatsen in topics van aankomende rally's (ik heb ze al eens weggehaald uit het WRC Duitsland 2012 topic). Als je ze echt ergens wil posten (op tegen omdat het commercieel oogpunt heeft, ookal verkoop je niets is het wel puur mensen trekken en daar zijn er 10tallen van hier en krijg je een ratjetoe van posts) doe het dan hier, maar nogmaals, liever niet, daar waren de fototopics voor destijds.


Dat is duidelijk Maarten.

Inmiddels is mijn fotoverslag van 2010 van het WRC in Duitsland ook te zien op www.oypo.nl/havephoto :D

Afbeelding

Gr. Hans
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor DvM » di jun 12, 2012 18:39

Omdat ik in de Acropolisrally Fredrik Ahlin in de Fiesta R2 gezien heb, laat ik hier een paar foto's zien van zijn vader Jerry Ahlin
en zijn moeder Susanne Kottulinsky.

Afbeelding
Ahlin Tulpenrally 1984

Afbeelding
Ahlin Tulpenrally 1984

Afbeelding
Kottulinsky Haspengouw 1986

Afbeelding
Kottulinsky Hunsrück 1988
Avatar gebruiker
DvM
 
Berichten: 311
Geregistreerd: wo mei 27, 2009 15:51
Woonplaats: Lunteren

Berichtdoor hans vermeer » wo jun 13, 2012 18:05

Leuke serie, Dik :D

Susanne Kottulinsky, was in de jaren tachtig ook een aantal malen in Nederland te zien. Ik dacht bij de Tulpenrally en/of Hellendoorn. In ieder geval wel in een "dikke" Volvo zoals in de Haspengouw van '86.

Gr. Hans
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor ceesford » do jun 14, 2012 13:00

Ahlin en Kottulinsky waren toch lid van het Swedish Junior Rally Team ?
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor GérardWRM » do jun 14, 2012 13:27

inmiddels is Mikaela zeer actief op het circuit met de Scirocco ,,

hoezo "het zit in de genen "
Avatar gebruiker
GérardWRM
 
Berichten: 608
Geregistreerd: ma nov 20, 2006 18:57
Woonplaats: Zoelen

Berichtdoor asconajoop » do jun 14, 2012 14:53

ceesford schreef:Ahlin en Kottulinsky waren toch lid van het Swedish Junior Rally Team ?


ja,net als mats karlsson?, mats jonsson?,lars-erik torph,bo sandin en stig-olov walfridsson.deze rijders hebben in de 80ger jaren hier ook een paar keer om de kerk gereden.
Avatar gebruiker
asconajoop
 
Berichten: 139
Geregistreerd: di okt 19, 2010 13:05
Woonplaats: twenterand, vjenne

Berichtdoor ceesford » do jun 14, 2012 19:51

ik had vanmiddag dit topic bekeken op m'n werk, en daar is internet zo ingericht dat je dus geen foto's ziet maar alleen tekst, vandaar mijn opmerking op ahlin en kottulinsky.......

en ja, er reden inderdaad de namen die asconajoop oplepelde : mooie tijden met achterwielaangedreven auto's met carburateur/injectie motoren !

torph reed met vw golf gti meen ik, de anderen meest met opel ascona / kadett d.....

ik moet nog ergens tulpenrally foto's van die gasten hebben, ff zoeken dit weekeind..
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor bulli » do jun 14, 2012 21:18

hans vermeer schreef:Leuke serie, Dik :D

Susanne Kottulinsky, was in de jaren tachtig ook een aantal malen in Nederland te zien. Ik dacht bij de Tulpenrally en/of Hellendoorn. In ieder geval wel in een "dikke" Volvo zoals in de Haspengouw van '86.

Gr. Hans


In heb bij de Hellendoorn rally een ritje met haar mogen maken, had sponsoring geregeld bij Volvo Westerbaan in Ommen, daar stond indien nodig een hefbrug klaar, omdat ze 2 dagen voor de rally al aanwezig waren.
Toen de auto klaar was moest ze een proefrit gemaakt worden en ben met haar van Ommen naar Balkbrug en weer terug geweest, was een beest van een auto, en wat een power.
bulli
 
Berichten: 122
Geregistreerd: zo dec 21, 2008 14:27
Woonplaats: ommen

Berichtdoor hans vermeer » vr jun 15, 2012 13:05

Dat was dus een leuk "buitenkansje" , Driekus :!: De lady's uit Skandinavie waren herkenbaar aan "geinige" zonnebrilletjes 8) Ik heb nog gezocht naar foto's, maar die zijn waarschijnlijk ergens verloren gegaan :oops:

Hans
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor hans van altena » vr jun 15, 2012 19:59

Moet van Torph nog ergens opnames hebben , waar hij effe een boompje mee neemt !! Reed als een kamikaze-piloot : hard en kleppen op ! Naar ik meen tijdens de Tulpenrally 80' er jaren ! :shock:
hans van altena
 
Berichten: 593
Geregistreerd: vr mei 26, 2006 19:43
Woonplaats: WIJCHEN

Re: Foto's Mercedes 190 van Van der Marel, en de andere.

Berichtdoor Werner ten Cate » wo jun 20, 2012 21:01

Nog iets over de foto's op blz 167:

Mercedes 190E 2.3-16. Jan van der Marel. Rutbeek, Euregio rally, 1989(?)

Opel Ascona, Jan Stegeman - René Zwienenberg, AMAC rallysprint 't Harde 1985 of 1986.

Rode Manta, Rudi Schreurs (RIP), Rutbeek, Euregio rally, 1989(?)

Ascona met gele bumpers, strnr 5. Rijders?, Hengelo rallysprint 1984 of 1985.

Porsche 911. Willem van de Berg (RIP) - Marcel IJben, AMAC rallysprint 't Harde 1985.

Ascona. Marcel Lakerink - Hans Knobben, ter hoogte van Hoge Hexel, Hellendoorn rally 1984,
Laatst bijgewerkt door Werner ten Cate op ma okt 28, 2019 21:13, in totaal 10 keer bewerkt.
Werner ten Cate
 
Berichten: 6
Geregistreerd: do jul 07, 2011 22:51
Woonplaats: Overijssel

Berichtdoor TWENGELTJE » do jun 21, 2012 16:24

Waar gaat dit over werner ?, iets van tig pagina`s geleden ???????
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor henk 400rr » do jun 21, 2012 21:36

fotos vergeten denk ik :wink:
Avatar gebruiker
henk 400rr
 
Berichten: 864
Geregistreerd: vr nov 21, 2003 17:58

Berichtdoor TWENGELTJE » do jun 21, 2012 21:58

Zoals ik al zei tweeentwinTIG pagina`s terug
P.S de ascona is wel lakerink
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Re: Foto's Mercedes 190 van Van der Marel, en de andere.

Berichtdoor Mark Verhoeven » do jun 21, 2012 22:54

Werner ten Cate schreef:Hij was dat met die klompen en dat water in de tank tijdens de Tulpenrally 1986.


Brandvertragende klompen toch wel??? :roll: :wink:

Oh, is niet nodig met water in de tank..... :lol:
Mark Verhoeven
 
Berichten: 4602
Geregistreerd: di jun 04, 2002 19:05
Woonplaats: Nieuw-Bergen

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten