Holkers schreef:Nieuw topic is echt niet nodig, dit zijn foto's die in principe te recent zijn om in dit topic te plaatsen en ook niet te plaatsen in topics van aankomende rally's (ik heb ze al eens weggehaald uit het WRC Duitsland 2012 topic). Als je ze echt ergens wil posten (op tegen omdat het commercieel oogpunt heeft, ookal verkoop je niets is het wel puur mensen trekken en daar zijn er 10tallen van hier en krijg je een ratjetoe van posts) doe het dan hier, maar nogmaals, liever niet, daar waren de fototopics voor destijds.
Dat is duidelijk Maarten.
Inmiddels is mijn fotoverslag van 2010 van het WRC in Duitsland ook te zien op www.oypo.nl/havephoto
Gr. Hans
