

hans vermeer schreef:Geachte, oudeplaatjes kijkers![]()
Nadat ik al veel oude foto's hier en op mijn ruimte bij Oypo en Jalbum heb geplaatst, kwam ik op het idee om ook wat actueler spul te plaatsen.
Tien jaar geleden ging samen met m'n zoon voor het eerst naar een WRC-spektakel. Dat was dus de ADAC-rally Deutschland. Lekker dichtbij en veel spetakel op hoog niveauIn 2002 en 2003 was ik nog analoog aan het schieten en daarna, digitaal
![]()
De WRC ADAC Deutschland edities van 2002,2003,2004 en 2006 kunnen jullie bekijken op www.oypo.nl/havephoto.
Veel kijkplezier.
Hans
hans van altena schreef:Leuke foto's hans , maar IK vind niet dat je deze in DIT topic moet plaatsen ; OUDE foto's !! Deze passen niet ; evt nieuw topic opstarten !
hans van altena schreef:Je wordt al commercieel !![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten