oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor Jaccoooo » wo maart 28, 2012 20:31

achtmaal 1998 met nog 2 andere bekende manta's

Afbeelding
Avatar gebruiker
Jaccoooo
 
Berichten: 935
Geregistreerd: vr nov 11, 2005 10:05
Woonplaats: Nijluusn

Berichtdoor Jaccoooo » wo maart 28, 2012 20:39

twente sprint '98 volgens mij zijn ze na dit seizoen verkocht

Afbeelding
Avatar gebruiker
Jaccoooo
 
Berichten: 935
Geregistreerd: vr nov 11, 2005 10:05
Woonplaats: Nijluusn

Berichtdoor Jaccoooo » wo maart 28, 2012 20:45

Waalhaven '99 reed Wermink samen met Bert Brouwer in de gele Manta,en de onderste foto is A'dam '99, 1 van de "veenstra" manta's in handen van de nieuwe eigenaar Cor Brouwer.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Jaccoooo
 
Berichten: 935
Geregistreerd: vr nov 11, 2005 10:05
Woonplaats: Nijluusn

Berichtdoor RallyManiac » do maart 29, 2012 17:47

Super Johan !! oude tijden herleven :D
moeten we alleen wim nog zover zien te krijgen :lol:...

heb je ook nog wat kunnen vinden mark ?
Avatar gebruiker
RallyManiac
 
Berichten: 106
Geregistreerd: di nov 06, 2007 23:50
Woonplaats: Rijssen

Manta

Berichtdoor Speerke » za maart 31, 2012 21:01

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Rotterdam zestienhoven 1998
Gr Peter
Speerke
 
Berichten: 200
Geregistreerd: zo mei 24, 2009 18:08
Woonplaats: Veldhoven

Berichtdoor hans vermeer » vr apr 27, 2012 7:49

Geachte, oudeplaatjes kijkers :wink:

Nadat ik al veel oude foto's hier en op mijn ruimte bij Oypo en Jalbum heb geplaatst, kwam ik op het idee om ook wat actueler spul te plaatsen.
Tien jaar geleden ging samen met m'n zoon voor het eerst naar een WRC-spektakel. Dat was dus de ADAC-rally Deutschland. Lekker dichtbij en veel spetakel op hoog niveau :D In 2002 en 2003 was ik nog analoog aan het schieten en daarna, digitaal 8)
De WRC ADAC Deutschland edities van 2002,2003,2004 en 2006 kunnen jullie bekijken op www.oypo.nl/havephoto
[edit:Holkers]link-fix[/edit]

Veel kijkplezier.
Hans
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor Speerke » vr apr 27, 2012 9:21

hans vermeer schreef:Geachte, oudeplaatjes kijkers :wink:

Nadat ik al veel oude foto's hier en op mijn ruimte bij Oypo en Jalbum heb geplaatst, kwam ik op het idee om ook wat actueler spul te plaatsen.
Tien jaar geleden ging samen met m'n zoon voor het eerst naar een WRC-spektakel. Dat was dus de ADAC-rally Deutschland. Lekker dichtbij en veel spetakel op hoog niveau :D In 2002 en 2003 was ik nog analoog aan het schieten en daarna, digitaal 8)
De WRC ADAC Deutschland edities van 2002,2003,2004 en 2006 kunnen jullie bekijken op www.oypo.nl/havephoto.

Veel kijkplezier.
Hans


link werkt niet
Speerke
 
Berichten: 200
Geregistreerd: zo mei 24, 2009 18:08
Woonplaats: Veldhoven

Berichtdoor Holkers » vr apr 27, 2012 9:27

nu wel (punt even weggehaald)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor hans vermeer » vr apr 27, 2012 16:16

Thanks, Maarten :!:
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor hans vermeer » do mei 03, 2012 15:44

De editie van de ADAC Rally 2007 is nu ook te zien op OYPO :!:

Voorproefje :!:

Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Veel Kijkplzier !!

Groet,
Hans
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor hans van altena » vr mei 04, 2012 19:19

Leuke foto's hans , maar IK vind niet dat je deze in DIT topic moet plaatsen ; OUDE foto's !! Deze passen niet ; evt nieuw topic opstarten !
hans van altena
 
Berichten: 593
Geregistreerd: vr mei 26, 2006 19:43
Woonplaats: WIJCHEN

Berichtdoor hans vermeer » za mei 05, 2012 9:11

hans van altena schreef:Leuke foto's hans , maar IK vind niet dat je deze in DIT topic moet plaatsen ; OUDE foto's !! Deze passen niet ; evt nieuw topic opstarten !


Thanks, Hans :!:

Je hebt denk ik gelijk vwb het starten van een nieuw topic, maar aan de andere kant, HIER zitten wel de meeste kijkers :D Het draait ten slotte toch om de kijkcijfers :wink:

Groet,
Hans
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor hans van altena » za mei 05, 2012 13:16

Je wordt al commercieel ! :D :D
hans van altena
 
Berichten: 593
Geregistreerd: vr mei 26, 2006 19:43
Woonplaats: WIJCHEN

Berichtdoor Holkers » za mei 05, 2012 13:56

Nieuw topic is echt niet nodig, dit zijn foto's die in principe te recent zijn om in dit topic te plaatsen en ook niet te plaatsen in topics van aankomende rally's (ik heb ze al eens weggehaald uit het WRC Duitsland 2012 topic). Als je ze echt ergens wil posten (op tegen omdat het commercieel oogpunt heeft, ookal verkoop je niets is het wel puur mensen trekken en daar zijn er 10tallen van hier en krijg je een ratjetoe van posts) doe het dan hier, maar nogmaals, liever niet, daar waren de fototopics voor destijds.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor hans vermeer » wo mei 09, 2012 16:45

hans van altena schreef:Je wordt al commercieel ! :D :D


Wil je met de tijd meegaan, dan is dat een noodzakelijk kwaad, Hans :wink:

Inmiddels staat mijn fotoverslag van het WRC DL 2010 ook op OYPO :D

Gr. Hans
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten