WRC Monte Carlo 2012

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor rallyfanam » za jan 21, 2012 19:10

Toch jammer dan van deze (orders)? Kevin en VW zou ook nu juist zijn goede rijders kwaliteit kun laten zien.
En in het donker rijden is hij ook goed.
Hoop dat hij nu mag knallen!
rallyfanam

Berichtdoor alleskids1971 » za jan 21, 2012 19:48

ik denk dat VW intussen al weet welk talent ze met Kevin hebben. Net als die van Mikkelsen. Het gaat er nu om wie het beste met hetmateriala omgaat, met het team, met de teamleiding. Eraf gaan terwijl hem gevraagd is te finishen levert erg veel strafpunten op. Imponeren heeft hij de eerste dagen al gedaan. Het draait dit jaar niet om resultaten, maar om kwaliteiten en testen en dat verzamelen
alleskids1971

Berichtdoor Eight_Gear » za jan 21, 2012 20:11

Andersson *waarschijnlijk* in de problemen.
Eight_Gear

Berichtdoor henk » za jan 21, 2012 20:19

brand bij auto andersson (lijkt mee te vallen), kevin ook problemen.....
henk

Berichtdoor Henry » za jan 21, 2012 20:29

henk schreef:brand bij auto andersson (lijkt mee te vallen), kevin ook problemen.....
nee was even gestopt voor andersson
Henry

Berichtdoor Nick41 » za jan 21, 2012 20:30

ik zie P G Andersson nog niet staan bij de tijden van stage 16..Kevin wel dus nu plek 11... :wink:
Nick41

Berichtdoor henk » za jan 21, 2012 20:31

hij klaagde wel degelijk over een probleem aan zijn auto waar hij naar wilde kijken
henk

Berichtdoor h.beek922 » za jan 21, 2012 20:33

ANDERSSON P.-G. / AXELSSON E. (st. č. 33) Stopped, fuel leak reported, small fire
h.beek922

Berichtdoor Eight_Gear » za jan 21, 2012 20:47

Pfff die Ott Tanak is ook saai zeg, hij zegt om de 5 seconden 'for sure' en echt veel origineels komt er ook niet uit.

Maar hij rijdt wel hard!
Eight_Gear

Berichtdoor mitsufan3 » za jan 21, 2012 20:53

henk schreef:hij klaagde wel degelijk over een probleem aan zijn auto waar hij naar wilde kijken

Ja dat dacht ik ook, volgens mij de remmen.
mitsufan3

Berichtdoor van eck » za jan 21, 2012 21:06

Nog 1 proefje van 5 km en kevin wint de klasse........gaaf
Gekheid is erfelijk, je krijgt het van je kinderen 8) 8)
van eck

Berichtdoor alleskids1971 » za jan 21, 2012 21:23

ligt het aan mij, of is het een zeer saaie Rallye Monte Carlo? Loeb wint zoals voorspelt, ook nog eens met met 3 minuten voorsprong, en er is nauwelijks iets van de rally op tv te zien. Er was hoop omdat er er nu ineens 2 tv zenders zijn, maar Motors TV en Eurosport zenden alle beiden hetzelfde uit. Geen live televisie. De afgelopen 3 jaar, toen het nog in de IRC was, was Monte Carlo boeiend om te volgen.
alleskids1971

Berichtdoor Campos » za jan 21, 2012 21:38

alleskids1971 schreef:ligt het aan mij, of is het een zeer saaie Rallye Monte Carlo? Loeb wint zoals voorspelt, ook nog eens met met 3 minuten voorsprong, en er is nauwelijks iets van de rally op tv te zien. Er was hoop omdat er er nu ineens 2 tv zenders zijn, maar Motors TV en Eurosport zenden alle beiden hetzelfde uit. Geen live televisie. De afgelopen 3 jaar, toen het nog in de IRC was, was Monte Carlo boeiend om te volgen.

Oke, nog maar een keer voor degenen die het blijkbaar niet meegekregen hebben:

Veel gezeur met de promotor van WRC, op het laatste moment heeft de organisatie van de Monte Carlo rally Eurosport Events ingeschakeld voor de 'coverage'. Lijkt me logisch dat ze dan zo vlak voor tijd geen livebeelden meer kunnen verzorgen (i.v.m. te reserveren satelliettijd, bestaande programmering, etc). Ik vermoed dat Motors TV nog een contract heeft met het WRC, en vandaar de (uiteraard zelfde) beelden ook daar.

Verder (als je het wat beter gevolgd had, b.v. via World Rally Radio) was het een erg interessante wedstrijd door de moeilijke omstandigheden en verschillende bandenkeuzes. Dat de angel uit de wedstrijd was na de crash van Latvala, maakte het nog steeds niet saai. Een erg sterk optreden van Ogier, van Mini en van Solberg in zijn eerste wedstrijd voor Ford met meerdere scratches. Hirvonen die scratches draait op asfalt, Delecour die met z'n bijna 50 jaar nog gewoon meedoet.. En natuurlijk Kevin die wederom de S2000 klasse lijkt te gaan winnen.

Gewoon een gave wedstrijd, alleen niet live op televisie nee..
Campos

Berichtdoor mitsufan3 » za jan 21, 2012 22:18

Campos schreef:
alleskids1971 schreef:ligt het aan mij, of is het een zeer saaie Rallye Monte Carlo? Loeb wint zoals voorspelt, ook nog eens met met 3 minuten voorsprong, en er is nauwelijks iets van de rally op tv te zien. Er was hoop omdat er er nu ineens 2 tv zenders zijn, maar Motors TV en Eurosport zenden alle beiden hetzelfde uit. Geen live televisie. De afgelopen 3 jaar, toen het nog in de IRC was, was Monte Carlo boeiend om te volgen.

Oke, nog maar een keer voor degenen die het blijkbaar niet meegekregen hebben:

Veel gezeur met de promotor van WRC, op het laatste moment heeft de organisatie van de Monte Carlo rally Eurosport Events ingeschakeld voor de 'coverage'. Lijkt me logisch dat ze dan zo vlak voor tijd geen livebeelden meer kunnen verzorgen (i.v.m. te reserveren satelliettijd, bestaande programmering, etc). Ik vermoed dat Motors TV nog een contract heeft met het WRC, en vandaar de (uiteraard zelfde) beelden ook daar.

Verder (als je het wat beter gevolgd had, b.v. via World Rally Radio) was het een erg interessante wedstrijd door de moeilijke omstandigheden en verschillende bandenkeuzes. Dat de angel uit de wedstrijd was na de crash van Latvala, maakte het nog steeds niet saai. Een erg sterk optreden van Ogier, van Mini en van Solberg in zijn eerste wedstrijd voor Ford met meerdere scratches. Hirvonen die scratches draait op asfalt, Delecour die met z'n bijna 50 jaar nog gewoon meedoet.. En natuurlijk Kevin die wederom de S2000 klasse lijkt te gaan winnen.

Gewoon een gave wedstrijd, alleen niet live op televisie nee..

Absoluut mee eens! Het is voor mij erg lang geleden dat ik zo intensief een rally van het WRC heb gevolgd. Het was weer een mooie editie, alleen jammer dat er geen sneeuw lag bovenaan de proeven.

Ik denk trouwens dat Ford dit jaar erg sterk is met Latvala en Solberg. Dat is nu wel gebleken, ondanks de uitval van Latvala.
mitsufan3

Berichtdoor Jan » za jan 21, 2012 23:18

Geen sneeuw bovenaan de proeven?
Jan

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden