Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
alleskids1971 schreef:ligt het aan mij, of is het een zeer saaie Rallye Monte Carlo? Loeb wint zoals voorspelt, ook nog eens met met 3 minuten voorsprong, en er is nauwelijks iets van de rally op tv te zien. Er was hoop omdat er er nu ineens 2 tv zenders zijn, maar Motors TV en Eurosport zenden alle beiden hetzelfde uit. Geen live televisie. De afgelopen 3 jaar, toen het nog in de IRC was, was Monte Carlo boeiend om te volgen.
Campos schreef:alleskids1971 schreef:ligt het aan mij, of is het een zeer saaie Rallye Monte Carlo? Loeb wint zoals voorspelt, ook nog eens met met 3 minuten voorsprong, en er is nauwelijks iets van de rally op tv te zien. Er was hoop omdat er er nu ineens 2 tv zenders zijn, maar Motors TV en Eurosport zenden alle beiden hetzelfde uit. Geen live televisie. De afgelopen 3 jaar, toen het nog in de IRC was, was Monte Carlo boeiend om te volgen.
Oke, nog maar een keer voor degenen die het blijkbaar niet meegekregen hebben:
Veel gezeur met de promotor van WRC, op het laatste moment heeft de organisatie van de Monte Carlo rally Eurosport Events ingeschakeld voor de 'coverage'. Lijkt me logisch dat ze dan zo vlak voor tijd geen livebeelden meer kunnen verzorgen (i.v.m. te reserveren satelliettijd, bestaande programmering, etc). Ik vermoed dat Motors TV nog een contract heeft met het WRC, en vandaar de (uiteraard zelfde) beelden ook daar.
Verder (als je het wat beter gevolgd had, b.v. via World Rally Radio) was het een erg interessante wedstrijd door de moeilijke omstandigheden en verschillende bandenkeuzes. Dat de angel uit de wedstrijd was na de crash van Latvala, maakte het nog steeds niet saai. Een erg sterk optreden van Ogier, van Mini en van Solberg in zijn eerste wedstrijd voor Ford met meerdere scratches. Hirvonen die scratches draait op asfalt, Delecour die met z'n bijna 50 jaar nog gewoon meedoet.. En natuurlijk Kevin die wederom de S2000 klasse lijkt te gaan winnen.
Gewoon een gave wedstrijd, alleen niet live op televisie nee..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten