oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor hans van altena » do jan 12, 2012 22:20

'n hoop stof achter zo'n Alfa oogt ook erg goed !
Of is dat roest wat er uit waait !!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
hans van altena
 
Berichten: 593
Geregistreerd: vr mei 26, 2006 19:43
Woonplaats: WIJCHEN

Berichtdoor antoine.reekers » vr jan 13, 2012 0:10

Berto schreef:
bulli schreef:ook zo'n Alfa gek


Alfa: ja
Gek: nou.......... :wink:


gek ook !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
antoine.reekers
 
Berichten: 120
Geregistreerd: do jul 17, 2003 19:43
Woonplaats: kullekesdorp

Berichtdoor Dakar89 » vr jan 13, 2012 11:01

hans van altena schreef:'n hoop stof achter zo'n Alfa oogt ook erg goed !
Of is dat roest wat er uit waait !!!!!!!!!!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:


Je weet wat ze zeggen over die italiaanse Alfa's he;
hij roest al in de folder. Het zal dus hoogstwaarschijnlijk geen zand of stof zijn :D
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Dakar89 op wo apr 25, 2012 17:32, in totaal 2 keer bewerkt.
Dakar89
 
Berichten: 15
Geregistreerd: do dec 22, 2011 10:30

Berichtdoor lubbers33 » vr jan 13, 2012 14:18

@jeroen,

ik heb nog een aantal foto's van henk in mijn col zitten van de alfa tijd dat hij zelf reed, en van de tijd dat hij met zijn maat jaap v oenen reed in de opel ascona.
zal proberen ze dit weekend in te scannen en online te zetten.

gr gerwin
lubbers33
 
Berichten: 67
Geregistreerd: vr sep 25, 2009 19:35
Woonplaats: dalfsen

Berichtdoor hans vermeer » vr jan 13, 2012 15:35

ceesford schreef:Afbeelding

Henk Vossen / Pie Theunissen ( ? )
Escort RS 1800
BAC 1979


Deze opname komt me toch wel erg bekend voor, Cees :shock:
gemaakt met een Praktica super TL :!:

Kijk maar effies op www.havephoto.jalbum.net :D
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor hans vermeer » vr jan 13, 2012 15:48

ceesford schreef:Afbeelding

Henk Vossen / Pie Theunissen ( ? )
Escort RS 1800
BAC 1982


Nog één die me heel erg bekend voor komt 8)
Deze plaat heb ik geschoten met m'n Pentax MXje :wink:

Op onderstaande foto van Henk en Pie tijdens de BAC van 1982 (wel even goed kijken) zie je de haardos en het brilletje van Pie net boven het dashbord uitkomen :!:
Afbeelding

Gr. Hans
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor Leo » vr jan 13, 2012 16:01

:oops: :oops:
Hoe durven jullie.

Alfa Romeo's dat zijn pas echte auto's.
:mrgreen:

:roll: En wie het er niet mee eens is, die heeft er geen verstand van. :roll:
Avatar gebruiker
Leo
 
Berichten: 394
Geregistreerd: za mei 27, 2006 23:01
Woonplaats: Genemuiden

Berichtdoor jeroensprint » vr jan 13, 2012 16:49

lubbers33 schreef:@jeroen,

ik heb nog een aantal foto's van henk in mijn col zitten van de alfa tijd dat hij zelf reed, en van de tijd dat hij met zijn maat jaap v oenen reed in de opel ascona.
zal proberen ze dit weekend in te scannen en online te zetten.

gr gerwin


Dat zou mooi zijn.

Groeten Jeroen
Avatar gebruiker
jeroensprint
 
Berichten: 84
Geregistreerd: di aug 23, 2011 23:36
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor ceesford » vr jan 13, 2012 21:07

ach Hans, je weet hoe het gaat : surfend in je korte broek over het Wereld Wijde Web op zoek naar die prachtige Escort rally foto's kom je hier en daar ze tegen ( zonder bronvermelding ) en dan is het kopie en plak in je eigen map....

MET DANK AAN HANS VERMEER VOOR HET TER BESCHIKKING STELLEN VAN DEZE UNIEKE FOTO'S VAN HENK VOSSEN EN ZIJN MARIA !
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor hans vermeer » za jan 14, 2012 10:07

@ceesford; Begrijpelijk verhaal Cees :D Je weet het, ik maak er geen punt van, maar ik kan het toch ook niet laten om geen opmerking te plaatsen :wink:
Dank voor je correctie, enne............... ga vooral door met het plaatsen van die hele mooie oude plaatjes !

Groet,
Hans
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

alfa

Berichtdoor vloedgraven » za jan 14, 2012 10:21

Leo schreef::oops: :oops:
Hoe durven jullie.

Alfa Romeo's dat zijn pas echte auto's.
:mrgreen:

:roll: En wie het er niet mee eens is, die heeft er geen verstand van. :roll:

kijk eindelijk iemand die er verstand van heeft
vloedgraven
 
Berichten: 30
Geregistreerd: wo apr 03, 2002 20:16
Woonplaats: nijverdal

Berichtdoor Ben Vroonhoven » di jan 17, 2012 17:09

Foto(s) gezocht van AMAK Tulpenrally 1976 0-wagen Manta 2800 Jan Meester/Evert Schuur. Graag mailen naar b.vanvroonhoven@chello.nl


Groet,
Ben
Ben Vroonhoven
 
Berichten: 2
Geregistreerd: ma jan 16, 2012 19:19

Berichtdoor hans vermeer » wo jan 18, 2012 9:05

Ben, ik heb niets voor je :shock: Ik was toen nog niet op pad met de camera :roll:

Hans
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor ceesford » wo jan 18, 2012 13:14

neem eens contact op met de AMAC Amersfoort, en plaats bij hun een oproep voor deze foto, misschien is er een kans dat zij je kunnen helpen...
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor Ben Vroonhoven » do jan 19, 2012 10:03

Helaas nog zonder resultaat,toch bedankt Hans en Cees voor het meedenken.
Ben Vroonhoven
 
Berichten: 2
Geregistreerd: ma jan 16, 2012 19:19

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten