Of is dat roest wat er uit waait !!!!!!!!!!!!!!
Berto schreef:bulli schreef:ook zo'n Alfa gek
Alfa: ja
Gek: nou..........
hans van altena schreef:'n hoop stof achter zo'n Alfa oogt ook erg goed !
Of is dat roest wat er uit waait !!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()

lubbers33 schreef:@jeroen,
ik heb nog een aantal foto's van henk in mijn col zitten van de alfa tijd dat hij zelf reed, en van de tijd dat hij met zijn maat jaap v oenen reed in de opel ascona.
zal proberen ze dit weekend in te scannen en online te zetten.
gr gerwin
Leo schreef::oops:![]()
Hoe durven jullie.
Alfa Romeo's dat zijn pas echte auto's.
![]()
En wie het er niet mee eens is, die heeft er geen verstand van.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten