oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor ceesford » vr dec 30, 2011 19:30

Afbeelding

Ko Faas / Hans Bullens ( ? )
BMW 323i
Tulpenrally 1984, Vlasakkers
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor ceesford » vr dec 30, 2011 19:31

Afbeelding

Renger Guliker / Bob Dickhout
Porsche 911 SC
Tulpenrally 1984, Vlasakkers
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor ceesford » vr dec 30, 2011 19:32

Afbeelding

Els en Wilem Sintenie
Opel Manta i200 Groep B
Tulpenrally 1984, Vlasakkers
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor ceesford » vr dec 30, 2011 19:33

Afbeelding

Wim Luybregts / Ab Molkenboer
Talbot Samba Groep N
Tulpenrally 1984, Vlasakkers
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor ceesford » vr dec 30, 2011 19:34

Afbeelding

Hans Berlé / Ted Mey
Volvo Amazone
Tulprenrally 1985, Vlasakkers
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor ceesford » vr dec 30, 2011 19:35

Afbeelding

Hans Berlé / Ted Mey
Volvo Amazone
Tulpenrally 1985, Vlasakkers
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor ceesford » vr dec 30, 2011 19:37

Afbeelding

Morten Spiro
( heeft midden jaren '80 veel in Nederland gereden )
Mazda RX7 Groep B
Hunsrück rally, 13 juli 1985
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor kuper » vr dec 30, 2011 20:21

ik heb op de garage tussen mijn A-manta onderdelen mijn oude negatief album
terug gevonden.Even ingescand,er zaten foto`s tussen die ik nog nooit heb afgedrukt,helaas het meest van het team waar ik service voor deed.
m.v.g Roel

Afbeelding
mawa rallysprint 1985?
Afbeelding
idem
Afbeelding
idem pirouette jaap van oenen
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

piroc 1986? erwin docter/pierre krieger
Afbeelding
idem
Afbeelding
idem
Afbeelding
idem

Afbeelding
limburgia 1986 hans boeve
Afbeelding
limburgia 1986 gerrit vloedgraven/?
Afbeelding
limburgia. gerrit teunis/rene braakman
Afbeelding
mawa 1985 kuiper/aaltink de drijfstang sloeg linksaf
Afbeelding
mawa 1987 kuiper/aaltink
Afbeelding
mawa 1986 kuiper/aaltink
Afbeelding
Afbeelding
1989 amsterdam gerrit teunis/ rene braakman
Afbeelding
1989 g teunis met voor hem ? tonnie wibbeling ???
Afbeelding
1986 kp oerle. kuiper/ aaltink
Afbeelding
1986 kuiper/aaltink .Iemand probeert te waarschuwen voor een ouder paar
dat de proef op fietst.
kuper
 
Berichten: 29
Geregistreerd: za jan 02, 2010 14:41
Woonplaats: nijverdal

Berichtdoor bulli » vr dec 30, 2011 22:28

Dag Roel,

In 1985 reed Harry Bekhuis met de auto waar Jaap van Oenen jaren in heeft gereden, Jaap heeft hem ik denk eind 1984 aan Harry verkocht.
Ik heb in 1985 naast Harry gezeten en hebben het hele seizoen gereden.
Het kenteken was 10-ZD-30.
De reclame komt me niet bekend voor, dus denk van ander jaar.
bulli
 
Berichten: 122
Geregistreerd: zo dec 21, 2008 14:27
Woonplaats: ommen

Berichtdoor metisse » vr dec 30, 2011 22:39

Cees, prachtige foto's van de Vlasakkers !!!!!!
De Samba was een echte Groep B, volgens mij toen uitgevallen, meen dat ik hem toen bij Soesterberg heb gezien met de motor flink stuk.
Had de chauffeur van de Volvo toen niet klem gezeten?
Kan me nl herinneren dat ik er, toen ze de tweede keer over de vlasakkers reden, er in heb gekeken en het bij de pedalen wel erg smal was geworden.....
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Berichtdoor kuper » vr dec 30, 2011 23:16

hoi drikus
lang niet gezien ,ik denk dat de foto`s van de editie 1986 zijn omdat ze van de zelfde negatief serie zijn als de andere zwart/wit foto`s.
toen ik de foto`s van jaap van oenen zag dacht ik weer aan zijn vader die altijd voor hem de service deed met zijn hanomag campertje(lieveheersbeestje) achteraf heb ik zijn voorbeeld in de meest letterlijke zin gevolgd.

P.S. Jouw foto op wie wat waar wanneer is wel erg groot voor jouw lengte


Ik ben trouwens nog zeer benieuwd of het klopt dat op de foto met de m3 van teunis tony wibbelink er voor rijd.
Hij was een een uitstekende en bovengemiddelde rijder,ook een soort willy wortel die enorm vindingrijk was met geringe middelen en bovendien een fijn mens.
kuper
 
Berichten: 29
Geregistreerd: za jan 02, 2010 14:41
Woonplaats: nijverdal

Berichtdoor hans vermeer » za dec 31, 2011 9:59

metisse schreef:Cees, prachtige foto's van de Vlasakkers !!!!!!
De Samba was een echte Groep B, volgens mij toen uitgevallen, meen dat ik hem toen bij Soesterberg heb gezien met de motor flink stuk.
Had de chauffeur van de Volvo toen niet klem gezeten?
Kan me nl herinneren dat ik er, toen ze de tweede keer over de vlasakkers reden, er in heb gekeken en het bij de pedalen wel erg smal was geworden.....


Mooie platen Cees :!: Oude tijden herleven, super :!:
Ik was toen ook op de vlasakkers (zie mijn foto's van de Tulpenrally 1984 op Jalbum :!: )
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor Hans Poortman » za dec 31, 2011 10:09

Cees.

Het is een Samba groep b met niet Wim en Appie maar met Rena Blome-Wiltraud Bardges.
Hans Poortman
 
Berichten: 208
Geregistreerd: za apr 15, 2006 19:53

Berichtdoor metisse » za dec 31, 2011 10:43

Hans Poortman schreef:Cees.

Het is een Samba groep b met niet Wim en Appie maar met Rena Blome-Wiltraud Bardges.


Over het uitvallen, die ik toen heb gezien was de Nederlandse Samba, (toen nog niet de jouwe Hans :wink: ) met ik dacht een drijfstang die een eigen leven was gaan leiden :cry: .
metisse
 
Berichten: 591
Geregistreerd: di mei 27, 2008 10:28
Woonplaats: Woudrichem

Berichtdoor ceesford » za dec 31, 2011 11:29

Jongens, bedankt voor de correcties !
( je kan tenslotte niet alles weten hé )

ik heb in 84 en 85 als proefbemanning op de Vlasakkers gestaan, prachtige proef was dat !
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast