Ko Faas / Hans Bullens ( ? )
BMW 323i
Tulpenrally 1984, Vlasakkers
metisse schreef:Cees, prachtige foto's van de Vlasakkers !!!!!!
De Samba was een echte Groep B, volgens mij toen uitgevallen, meen dat ik hem toen bij Soesterberg heb gezien met de motor flink stuk.
Had de chauffeur van de Volvo toen niet klem gezeten?
Kan me nl herinneren dat ik er, toen ze de tweede keer over de vlasakkers reden, er in heb gekeken en het bij de pedalen wel erg smal was geworden.....
Hans Poortman schreef:Cees.
Het is een Samba groep b met niet Wim en Appie maar met Rena Blome-Wiltraud Bardges.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten