opel kadett city 1200
ik dacht 2 broers uit omgeving Amersfoort
hebben enkele sprints gereden in 1985/1986
iemand enig idee ?

kun je zien hoeveel rally's we vroeger hadden veel meer dan nu, is toch jammer met de regering van nu!ceesford schreef:in de november 1985 Doetinchem sprint herinner ik mij nog een MG V8 die door een besneeuwd grasveld vol in een glazen pui van een bedrijfspand knalde.......
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten