oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor ceesford » zo dec 25, 2011 13:27

Afbeelding

opel kadett city 1200
ik dacht 2 broers uit omgeving Amersfoort
hebben enkele sprints gereden in 1985/1986

iemand enig idee ?
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor ceesford » zo dec 25, 2011 15:34

Afbeelding

rallye Düren - Aachen 20 - 21 september 1985
Arne Garvik - Björn Lie ( Noorwegen )
Citroen Visa Mille Piste Groep B Klasse 19

De heer Altena
Bekende Nederlander
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor hans van altena » ma dec 26, 2011 9:44

Leuk Cees , kende deze foto niet.
Is echt lang geleden ; 1e camera ; Sony Betamax set ( lichtgewichtje van in totaal ong. 15 kilo ! )
stond toen dus al boven op het nieuws !
bedankt ! :D
hans van altena
 
Berichten: 593
Geregistreerd: vr mei 26, 2006 19:43
Woonplaats: WIJCHEN

Berichtdoor ceesford » ma dec 26, 2011 12:28

Afbeelding

sprint Doetinchem september 1984
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor ceesford » ma dec 26, 2011 12:31

Afbeelding

sprint Hengelo ( let op : géén Doetinchem ! )
september 1984

wie is deze GTE rijder ?
op de deur staat Team Wimedo ( ? )
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor ceesford » ma dec 26, 2011 12:35

Afbeelding

sprint Hengelo
september 1984

Harry Bekhuis
( let op het vinyl dak ! )
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor ceesford » ma dec 26, 2011 12:39

Afbeelding

sprint Doetinchem
24 november 1985

P Chatelain / N Tap
Den Haag
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor chrono » ma dec 26, 2011 13:37

ceesford schreef:Afbeelding

sprint Doetinchem september 1984


Wauw! Dat is een gave foto.
Heb je toevallig nog meer van dit goud? Spreekt mij geweldig aan, bedankt.
Avatar gebruiker
chrono
 
Berichten: 32
Geregistreerd: vr sep 18, 2009 8:50
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor WimprezawrX » ma dec 26, 2011 13:43

ceesford schreef:Afbeelding

sprint Doetinchem
24 november 1985

P Chatelain / N Tap
Den Haag


He dat is mijn maatje, ik reed toen met een RS2000, heb je daar ook een foto van (Willem Luft).
Bloed kruipt waar het niet gaan kan:

Afbeelding

Heb net weer een RS2000 projectje gekocht :wink:
WimprezawrX
 
Berichten: 21
Geregistreerd: di jul 22, 2008 23:34
Woonplaats: Rijswijk

Berichtdoor TWENGELTJE » ma dec 26, 2011 14:11

ceesford schreef:Afbeelding

sprint Hengelo ( let op : géén Doetinchem ! )
september 1984

wie is deze GTE rijder ?
op de deur staat Team Wimedo ( ? )


Dit is geen hengelo want wij hebben nooit geen rothmans sponsoring gehad
Doetinchem denk ik en ik denk tonny wibbelink
Is ook de zelfde situatie zo te zien
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor Ascona » ma dec 26, 2011 14:21

ceesford schreef:Afbeelding

sprint Doetinchem september 1984

Lijkt mij een zout boortoren op de achtergrond. 'k Zou niet weten waar die in Zelhem of Doetinchem heeft gestaan.
Heb je nog meer foto's van de Doetinchem sprints? Dat waren de eerste wedstrijden die ik heb bezocht.
Ascona
 
Berichten: 342
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 20:09

Berichtdoor WimprezawrX » ma dec 26, 2011 16:29

Ik zag dat mijn geplaatste foto's weg waren :shock:

Zal een paar nieuwe posten:

MK1

Afbeelding

MKII RS2000

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

[/img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-S3FJTK6W.jpg[img]

Afbeelding

Afbeelding

Heb er toch maar weer eentje gekocht... :twisted:

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door WimprezawrX op wo dec 28, 2011 18:59, in totaal 1 keer bewerkt.
WimprezawrX
 
Berichten: 21
Geregistreerd: di jul 22, 2008 23:34
Woonplaats: Rijswijk

Berichtdoor Cossie-Jeff » di dec 27, 2011 20:19

Leuke foto`s Willem

eneh word het een rally auto of net als bij mij voor de fun 8)
FORD RS POWER

Afbeelding
Cossie-Jeff
 
Berichten: 17
Geregistreerd: zo apr 04, 2010 14:38
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor ceesford » wo dec 28, 2011 15:46

in de november 1985 Doetinchem sprint herinner ik mij nog een MG V8 die door een besneeuwd grasveld vol in een glazen pui van een bedrijfspand knalde.......
FORD ESCORT....... what else ? :wink:
Avatar gebruiker
ceesford
 
Berichten: 418
Geregistreerd: za feb 25, 2006 13:26
Woonplaats: Het mooiste dorp van de Veluwe

Berichtdoor Starkoo » wo dec 28, 2011 16:36

ceesford schreef:in de november 1985 Doetinchem sprint herinner ik mij nog een MG V8 die door een besneeuwd grasveld vol in een glazen pui van een bedrijfspand knalde.......
kun je zien hoeveel rally's we vroeger hadden veel meer dan nu, is toch jammer met de regering van nu!
Avatar gebruiker
Starkoo
 
Berichten: 1037
Geregistreerd: vr sep 22, 2006 23:40
Woonplaats: Neede

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten