oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor wim scholman » vr dec 02, 2011 21:45

Vandaag een simpel foto scanner gekocht voor 5 tientjes.
En dit is het resultaat zonder bewerking. Een map met subaru gepakt en een twintig in gescand.

Renè Kuipers (Ipatec racing) Euregio rally

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door wim scholman op vr dec 02, 2011 23:51, in totaal 1 keer bewerkt.
wim scholman
 
Berichten: 292
Geregistreerd: di maart 20, 2007 12:27
Woonplaats: rijssen

Berichtdoor spookie » vr dec 02, 2011 22:33

wim scholman schreef:Vandaag een simpel foto scanner gekocht voor 50 tientjes.


Das wel een duur apparaat :shock:
Canon 400D>Canon EF 28-80 USM 1:3.5-5.6>canon EFs 18-55 1:3.5-5.6>Tamron LD Di 2 AF 55-200 1:4-5.6 MAKRO>Sigma 70-300 1:4-5.6 APO macro super>Canon speedlite 430EX
Avatar gebruiker
spookie
 
Berichten: 523
Geregistreerd: di apr 25, 2006 20:41
Woonplaats: Harskamp

Berichtdoor wim scholman » vr dec 02, 2011 23:09

als niks hebt kun je ook niks uitgeven :lol: :lol:
wim scholman
 
Berichten: 292
Geregistreerd: di maart 20, 2007 12:27
Woonplaats: rijssen

Berichtdoor Ascona » vr dec 02, 2011 23:28

500 euro is niet niks, hoor. :wink:
Ascona
 
Berichten: 342
Geregistreerd: ma jan 21, 2002 20:09

Berichtdoor TWENGELTJE » vr dec 02, 2011 23:29

50 tientjes, das dus € 500 :shock:
TWENGELTJE
 
Berichten: 3360
Geregistreerd: vr okt 28, 2005 13:04
Woonplaats: almelo

Berichtdoor jeroensprint » vr dec 02, 2011 23:47

En er zit een beschadiging op de glasplaat. Ik zie op elke scan rechts onder dezelfde beschadiging. :D :D :D
Avatar gebruiker
jeroensprint
 
Berichten: 84
Geregistreerd: di aug 23, 2011 23:36
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor rvgrally » vr dec 02, 2011 23:51

rocco, stacey, en hoe heet die duitser ok al weer van die oranje sub?
Avatar gebruiker
rvgrally
 
Berichten: 595
Geregistreerd: ma maart 01, 2010 1:25
Woonplaats: Oss

Berichtdoor joostkusters » za dec 03, 2011 0:03

armin kremer
joostkusters
 
Berichten: 677
Geregistreerd: di jan 22, 2002 1:35
Woonplaats: Boxmeer

Berichtdoor wim scholman » za dec 03, 2011 0:06

Goed opgelet heren een tik foutje kan gebeuren. :oops:
En wat jammer dat er geen glasplaat opzit zo klein zit de foto rolt er gewoon door. :lol:
De oranje Subaru is Armin kremer. :wink:
wim scholman
 
Berichten: 292
Geregistreerd: di maart 20, 2007 12:27
Woonplaats: rijssen

-

Berichtdoor rvgrally » za dec 03, 2011 0:58

och ja, kon er niet opkomen, die had de snelheid er ook altijd goed inzitten.. by the way... leuke fotos
Avatar gebruiker
rvgrally
 
Berichten: 595
Geregistreerd: ma maart 01, 2010 1:25
Woonplaats: Oss

Berichtdoor joostkusters » za dec 03, 2011 9:59

JA erg leuke foto's, mooie wagens ook allemaal. daar wil ik er best een van hebben, maakt niet uit welke, ik heb ze allemaal al eens gehad.
joostkusters
 
Berichten: 677
Geregistreerd: di jan 22, 2002 1:35
Woonplaats: Boxmeer

Berichtdoor hans vermeer » za dec 03, 2011 14:13

@ wim scholman,

leuke foto's Wim, maare................. dat scannertje voor weinig is wel een goed idee 8) Wat is het merk en waar heb je het vandaan :?:

Hans
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor Cossie-Jeff » za dec 03, 2011 21:28

[quote="wim scholman"]Vandaag een simpel foto scanner gekocht voor 5 tientjes.
En dit is het resultaat zonder bewerking. Een map met subaru gepakt en een twintig in gescand.

Renè Kuipers (Ipatec racing) Euregio rally

Afbeelding

Grappig zie ik me zelf staan (eerste links achter)

Heb je ook nog een mapje met escort cosworth foto`s uit die tijd Wim??
FORD RS POWER

Afbeelding
Cossie-Jeff
 
Berichten: 17
Geregistreerd: zo apr 04, 2010 14:38
Woonplaats: Enschede

Berichtdoor Speerke » za dec 03, 2011 22:06

Afbeelding

Rotterdam Zestienhoven 1998

Afbeelding

Henk Vossen Monte Carlo 1991

Afbeelding

Mark Breier Golden Tulip Rally 1998

Afbeelding

Brabant Hallen Den Bosche 1996

Afbeelding

Mascha Corvers Amsterdam Rallysprint 1998

Gr Peter klik hier http://www.oypo.nl/pixxer.asp?path=o62gfp54&user=speerke om te bestellen
Laatst bijgewerkt door Speerke op do dec 22, 2011 23:32, in totaal 1 keer bewerkt.
Speerke
 
Berichten: 200
Geregistreerd: zo mei 24, 2009 18:08
Woonplaats: Veldhoven

Berichtdoor hans vermeer » zo dec 04, 2011 13:43

Lekker hoor, dit soort plaatjes :lol:

Hans
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten