En dit is het resultaat zonder bewerking. Een map met subaru gepakt en een twintig in gescand.
Renè Kuipers (Ipatec racing) Euregio rally


wim scholman schreef:Vandaag een simpel foto scanner gekocht voor 50 tientjes.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten