]
DvM schreef:Jan Kamphuis schreef:Wie heeft er nog foto's van de equipe Jan Stegeman/Gert Kamphuis met de Opel Ascona uit de jaren 83-84 ?
Ik heb er nog een gevonden. Tijdens de Tulpenrally van 1984 op Vlasakkers. Het mooie spuitwerk komt op deze foto helaas
niet echt tot zijn recht.
Los van elkaar hebben wij enkele jaren met diverse auto’s zoals
Fiat 124 en Ford Escort 2000 RS deelgenomen aan diverse rallies in NL.
Na een korte onderbreking zijn wij in 1982 begonnen met het opbouwen
van een Ford Escort MKII waarmee wij met redelijk succes hebben deelgenomen
aan diverse rallies en rallysprints in Nederland en Belgie.
Na enkele jaren is de Escort verkocht en vervangen door een Volvo 360 GLT
Waarmee wij nationale en internationale rallies hebben gereden.

asconajoop schreef:DvM schreef:Jan Kamphuis schreef:Wie heeft er nog foto's van de equipe Jan Stegeman/Gert Kamphuis met de Opel Ascona uit de jaren 83-84 ?
Ik heb er nog een gevonden.
waarschijnlijk de avond ervoor te lang bij de sponsor,
die voor op de motorkap zit,geweest,
![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast