oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor roy l » vr aug 26, 2011 18:00

2 oude foto's / posters van het Berdal Rallyteam

Afbeelding

Afbeelding
]
Avatar gebruiker
roy l
 
Berichten: 113
Geregistreerd: di jan 20, 2009 17:36
Woonplaats: Wierden

Berichtdoor hans vermeer » zo aug 28, 2011 11:50

Liefhebbers van het oude rallymateriaal, kijk even hier ! : www.oypo.nl/havephoto

Oude rally-auto's in het programma van het WRC in Duitsland.

Groet,
Hans
op FACEBOOK zijn mijn foto's ook te zien ! https://www.facebook.com/hans.vermeer.96
Meer info : hansvermeer@upcmail.nl
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor Jan Kamphuis » zo aug 28, 2011 19:19

DvM schreef:Jan Kamphuis schreef:
Wie heeft er nog foto's van de equipe Jan Stegeman/Gert Kamphuis met de Opel Ascona uit de jaren 83-84 ?

Ik heb er nog een gevonden. Tijdens de Tulpenrally van 1984 op Vlasakkers. Het mooie spuitwerk komt op deze foto helaas
niet echt tot zijn recht.
Afbeelding


Mooie foto Dik, Kun je deze mailen, Ik heb geen foto's meer van hun. Volgens mij is deze schade ontstaan toen ze een schuurtje omreden omdat ze na een jump niet optijd konden remmen :D
Jan Kamphuis
 
Berichten: 155
Geregistreerd: za jun 03, 2006 19:56
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor asconajoop » zo aug 28, 2011 20:45

@jan,
in de jaren dat de equipe stegeman\kamphuis in nederland e.o. rally's reden, kwam ik vaak(elk weekend)bij bill's bar in mklo en kwam ik vaak in contact met jan ''sien va'',(stond toe bij de entree)met de mededeling ''oonze jan zit wa beneed'n in'n keelder bie de speegels''.dit even ter inleiding,want die jaren vond ik de mooiste jaren v.w.b. de rally's in nederland(voega) en wat ik hiermee wil zeggen is dat er toen ''very low budget'' werd gereden.(standaard bak,2.0ltr blok,trommels achter,ect...)ben een paar keer aan de enterse weg geweest,vlak voor een rally,want dan werd de laatste hand gelegd aan de auto.als je er mee aan't prakiseren komt......was wel een mooie tijd,.... ergens moet nog een foto zijn(heb em ooit gezien, was een haaks links op een betonklinkerweg op een KP bij mklo)doe mijn uiterste best......
gr joop.
Avatar gebruiker
asconajoop
 
Berichten: 139
Geregistreerd: di okt 19, 2010 13:05
Woonplaats: twenterand, vjenne

Berichtdoor Jan Kamphuis » ma aug 29, 2011 9:49

Zou mooi zijn Joop, alvast bedankt!
Jan Kamphuis
 
Berichten: 155
Geregistreerd: za jun 03, 2006 19:56
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor antoine » ma sep 05, 2011 12:20

Heeft er iemand foto's van de Clio van Peter van der lans? Ik heb van Peter een verhaaltje gekregen over zijn rally tijd en dan vooral met de Clio en wil bij dat artikel foto's plaatsen. Ik krijg van heb nog foto's maar mocht er iemand nog foto's hebben zie ik die graag tegemoet komen.

Hieronder vind je een klein stukje tekst. Mocht er iemand foto's hebben van de Ford's, Fiat of Volvo..graag.



Los van elkaar hebben wij enkele jaren met diverse auto’s zoals
Fiat 124 en Ford Escort 2000 RS deelgenomen aan diverse rallies in NL.

Na een korte onderbreking zijn wij in 1982 begonnen met het opbouwen
van een Ford Escort MKII waarmee wij met redelijk succes hebben deelgenomen
aan diverse rallies en rallysprints in Nederland en Belgie.

Na enkele jaren is de Escort verkocht en vervangen door een Volvo 360 GLT
Waarmee wij nationale en internationale rallies hebben gereden.
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor jordysport » ma sep 05, 2011 12:24

zijn er nog foto´s van een roze mini countryman?
If you can´t fix it with a hammer, you have an electrical problem! :lol:
Avatar gebruiker
jordysport
 
Berichten: 683
Geregistreerd: zo jul 20, 2008 17:33
Woonplaats: scherpenzeel

Berichtdoor pedduhwick » ma sep 05, 2011 12:28

asconajoop schreef:
DvM schreef:Jan Kamphuis schreef:
Wie heeft er nog foto's van de equipe Jan Stegeman/Gert Kamphuis met de Opel Ascona uit de jaren 83-84 ?

Ik heb er nog een gevonden.
Afbeelding


waarschijnlijk de avond ervoor te lang bij de sponsor,
die voor op de motorkap zit,geweest,
:D :D :D


Welke van de 2? 't Zumpke of Bill? :P
pedduhwick
 
Berichten: 1707
Geregistreerd: wo maart 08, 2006 17:04
Woonplaats: Rijssen

Berichtdoor asconajoop » di sep 06, 2011 8:21

Welke van de 2? 't Zumpke of Bill? :P[/quote]

aangezien ''de tulpen''op zaterdag verreden werd,zou ik zeggen,
vriejdag 's oaamps noa 't zumke' en zoaterdags noa de rally, noa 'bill'
Avatar gebruiker
asconajoop
 
Berichten: 139
Geregistreerd: di okt 19, 2010 13:05
Woonplaats: twenterand, vjenne

Berichtdoor Ferdin » za sep 10, 2011 23:00

Kan iemand mij helpen en weet wat erop de achterspoiler van M.van Iersel zijn Sub P2000 staat????.
Kanreclame.nl zie ik staan maar de rest????
Afbeelding
Avatar gebruiker
Ferdin
 
Berichten: 113
Geregistreerd: wo okt 28, 2009 10:41
Woonplaats: Hilversum

Bert de Jong 1997 Spanje

Berichtdoor Mivali » wo sep 14, 2011 11:55

Iemand hier die toevallig foto's heeft van de Escort van Bert de Jong tijdens de Rally El Corte Ingles 1997 (Spanje, Gran Canaria)??

Verzoek komt bij binnen vanuit Spanje. Iemand will decals maken.

Groet,

Michel
Avatar gebruiker
Mivali
 
Berichten: 157
Geregistreerd: vr jun 28, 2002 11:55
Woonplaats: Amsterdam

Berichtdoor Cinq-Power » za sep 17, 2011 20:13

Hebben mensen toevallig foto's van Arnoud Raats.

Heeft 1 jaar met een Corolla gereden en 1 jaar met een Evo.

Hij komt uit Putten.



Heb em net ontmoet en ben er benieuwd naar, hij trouwens ook.


Kan niet meer rijden wegens 3 gebroken ruggewervels en 4 beknelde.
(kan ook andersom zijn)
Avatar gebruiker
Cinq-Power
 
Berichten: 1461
Geregistreerd: zo okt 28, 2007 13:47
Woonplaats: Wageningen

Visa Trophe

Berichtdoor gerwin@rally » wo nov 09, 2011 18:36

Wie Heeft er nog foto’s van de Citroen Visa Trophe. Dit is de auto waar oa Paul Maaskant de rally paden onveilig mee maakte.
Dit was van 1983 tot en met 1985.
De auto had als kenteken HS-54-FB.
gerwin@rally
 
Berichten: 5
Geregistreerd: wo nov 09, 2011 18:12
Woonplaats: Nijverdal

Berichtdoor DvM » wo nov 09, 2011 18:48

Als je 100 pagina's terug kijkt, zie je er een paar foto's van.
Avatar gebruiker
DvM
 
Berichten: 311
Geregistreerd: wo mei 27, 2009 15:51
Woonplaats: Lunteren

Berichtdoor gerwin@rally » wo nov 09, 2011 19:06

Ja die had ik gezien, Bedankt!
Was benieuwd of er nog meer zijn?
gerwin@rally
 
Berichten: 5
Geregistreerd: wo nov 09, 2011 18:12
Woonplaats: Nijverdal

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast