E.L.E rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Re: E.L.E rally

Berichtdoor StevenK » ma mei 31, 2004 19:23

MartijnS wrote:
Uiteraard zal hij niet als 96e over de proeven gaan. Heeft alleen (te) laat ingeschreven denk ik..

Heeft zeker te laat ingeschreven, want op de startlijst die bij de acceptatiebrief zat staat 'ie niet.

Je kunt er vanuit gaan dat 'ie verder naar voren mag starten.
StevenK
Site Admin

Re: E.L.E rally

Berichtdoor antoine » ma mei 31, 2004 19:29

Ik hoop wel dat Kim Sevius zijn auto dit jaar heel laat.Wil hem 's avonds wel eens in son door de bochten en over de vluchtheuvel zien knallen.
Afbeelding
antoine

Berichtdoor StevenK » ma mei 31, 2004 20:06

antoine wrote:
Ik hoop wel dat Kim Sevius zijn auto dit jaar heel laat.Wil hem 's avonds wel eens in son door de bochten en over de vluchtheuvel zien knallen.

'Over de vluchtheuvel' ? Want ben jij van plan ?
StevenK
Site Admin

Berichtdoor antoine » ma mei 31, 2004 20:10

Naast de ikea ligt toch die verhoogde oversteekplaats.Waar wevers een jaar of 2 geleden een meter of 5 door de lucht zweefde :).
Afbeelding
antoine

Berichtdoor V.D.G Rally team » ma mei 31, 2004 20:22

antoine wrote:
Naast de ikea ligt toch die verhoogde oversteekplaats.Waar wevers een jaar of 2 geleden een meter of 5 door de lucht zweefde :).

die drempel.
Peter v.d Gevel
V.D.G Rally team

Berichtdoor StevenK » ma mei 31, 2004 20:30

antoine wrote:

Yep, daar ligt een drempeltje, en na de bocht naar links kom je een paar vluchtheuvels tegen.
StevenK
Site Admin

Berichtdoor antoine » ma mei 31, 2004 20:36

ja , sorry bedoelde ook de drempel.Hoe kom ik nou bij vluchtheuvel ??
Afbeelding
antoine

Berichtdoor thadon » ma mei 31, 2004 21:38

bron : www.weerkamer.nl

"...Ook woensdag vallen buien, maar richting het weekeinde wordt het droog. Ook wordt het dan enkele graden warmer..."
Voorspelling zaterdag: 20 graden en half bewolkt.

Het zal toch niet droog blijven?
Groet, Dennis Asselbergs
Afbeelding
thadon

Berichtdoor Smakkie » wo jun 02, 2004 8:22

Om maar even de aandacht terug te brengen naar de belangrijke zaken van deze week:

Hansweijs.nl meldt dat Patrick Veenhuizen zijn inschrijving heeft ingetrokken i.v.m wat genoemd wordt de startnummersoap.

Nou snap ik onmiddellijk dat je het niet iedereen naar de zin kan maken, maar zeker in de startnummers 12 t/m 35 zitten toch wel wat discussiepunten.

Nummer 11, Henneky is voor het team van Weijs een discussiepunt omdat hij nog niet gewend is aan de EVO. Dat is ongetwijfeld waar; maar hij staat nu eenmaal op de prioriteitslijst van de KNAF en daar heeft de organisatie zich zo te zien strikt aan gehouden. (Bruyneel heeft vorig jaar de BHV gewonnen). Ze hebben zich niet laten leiden door sponsorbelangen en dat siert de organisatie.

De vergelijking die op de site van Hans (en John en Hein natuurlijk :) ) met het RAM festival gemaakt wordt gaat denk ik toch een beetje mank...Een rallysprint op een industrieterrein is niet te vergelijken met een rally met onverhard. Ik kan me echter voorstellen dat een aantal teams teleurgesteld zijn.

De F2's staan ver, maar vooral achter in het veld, uit elkaar met inderdaad als treurig dieptepunt Patrick Veenhuizen. SN 35 is zowel auto als team onwaardig. Ik, en ik denk velen met mij, vind het persoonlijk erg jammer dat je niet meedoet Patrick. Ik kan het me voorstellen...maar ik hoop dat je je nog bedenkt.

Ook het SN van Van Eldik is op zijn zachts gezegd opmerkelijk. Er staan veel, op papier, langzamere rijders voor hem. Hopen dat hij in ieder geval wel komt opdraven.

Voor team Weijs geldt bovenstaand verhaal volgens mij in mindere mate...je kunt in discussie gaan over de nummers 12 t/m 17 voor je, maar op papier zijn in ieder geval de auto's sneller gezien het onverhard in de rally. Het lijkt er op dat het droog blijft, dus ik wens jullie succes met het bewijzen dat je ver naar voren hoorde te staan.

Ik ben overigens bang dat bovengenoemde teams nog wel eens een plaatsje kunnen zakken vanwege het inschuiven van v/d Marel. Als hij echt te laat heeft ingeschreven moet hij vind ik achteraan starten. Dat zal echter wel niet gebeuren...dus...

Ondanks de perikelen wens ik iedereen een mooie ELE-rally!

Reacties? Ik hoor het graag, maar hou het netjes!
Groeten,

Maurits
Smakkie

Berichtdoor WILS SPORT » wo jun 02, 2004 10:57

Inderdaad kijken ze niet naar
sponsorbelangen, kijk maar naar
het startnummer van Noortje van
gennip.
Wij mogen het met startnummer 52
gaan doen.
Gezien het startveld een "redelijk"
nummer.
Wel mooi om bij Stacey te staan, kunnen
we kijken of we hem bij kunnen houden,
of andersom.
Maandag getest in Rotterdam,
op de 1e proef een stoeprand geraakt en daardoor een normtijd gepakt.
Andere twee proeven gingen redelijk goed,
bij de snelste in groep y, op een parcour
dat helemaal niet geschikt is voor de Lancer.
Volgende week nieuwe poging in de ELE.

Groeten.
Sander van Barschot
WILS SPORT

Berichtdoor pipo » wo jun 02, 2004 11:09

Goed beste Wils een beetje onbegrijpelijk ons nr 29 voor Noortje was daar niet zo happy mee al moet ik zeggen dat sommige nog slechter af zijn dan wij al zijn er sommige die er voorraan echt niet thuishoren !
pipo

Berichtdoor admin » wo jun 02, 2004 11:13

pipo wrote:
Goed beste Wils een beetje onbegrijpelijk ons nr 29 voor Noortje was daar niet zo happy mee al moet ik zeggen dat sommige nog slechter af zijn dan wij al zijn er sommige die er voorraan echt niet thuishoren !

Ja Geert gelijk heb je... Gelukkig voor jullie hebben jullie een 4x4 wij moeten er door heen met een voorwiel aandrijver....
admin
Site Admin

Berichtdoor StevenK » wo jun 02, 2004 11:16

Smakkie wrote:
Voor team Weijs geldt bovenstaand verhaal volgens mij in mindere mate...je kunt in discussie gaan over de nummers 12 t/m 17 voor je, maar op papier zijn in ieder geval de auto's sneller gezien het onverhard in de rally. Het lijkt er op dat het droog blijft, dus ik wens jullie succes met het bewijzen dat je ver naar voren hoorde te staan.

Wat voor team Weijs vooral zuur is het verschil met Winkel. In de Zuiderzee waren ze evensnel maar nu hebben ze het nadeel van 14 4x4's die de proef omploegen nadat Winkel geweest is. En dat is op zijn minst een beetje jammer.

Daarnaast vind ik het ook vreemd dat er mensen als Bijvelds & Wevers achter Winkel starten, want die zijn zeker veel verder.

Zie trouwens ook de column van Hans op zijn site.

[Edited by Steven on 06-02-2004 at 11:20 AM GMT]
StevenK
Site Admin

Berichtdoor Huufke » wo jun 02, 2004 11:35

Denk dat er over het startnummer van Jan de Winkel weinig te twisten valt. Hij is, zoals Hans aangeeft in zijn column, nou eenmaal Nederlands kampioen. Daarbij komt dat hij ook nog eens een officiele wagen tot zijn beschikking heeft.

Wel kan ik me helemaal vinden in het zetten van vraagtekens bij enkele deelnemers tussen startnummer 10 en 20. Zoals hierboven al aangegeven start Mark van Eldik wel heel erg laat, terwijl bv Piet Renses (met al het respect) binnen de top 20 zit.

Ontevreden mensen hou je altijd natuurlijk, maar wellicht dat men wat meer rekening had kunnen houden met de onderlinge gevechten in de diverse klassen.

Hoop dat Patrick Veenhuizen zijn inschrijving niet teruggetrokken heeft, en indien dat wel zo is, dat hij zich nog bedenkt. Het blijft een prachtige wedstrijd waarin toch nog van alles mogelijk is.
In het land der blinden, is éénoog koning.
Huufke

Berichtdoor Hein » wo jun 02, 2004 11:44

Smakkie wrote:

Nummer 11, Henneky is voor het team van Weijs een discussiepunt omdat hij nog niet gewend is aan de EVO. Dat is ongetwijfeld waar; maar hij staat nu eenmaal op de prioriteitslijst van de KNAF en daar heeft de organisatie zich zo te zien strikt aan gehouden......
De vergelijking die op de site van Hans (en John en Hein natuurlijk :) ) met het RAM festival gemaakt wordt gaat denk ik toch een beetje mank...Een rallysprint op een industrieterrein is niet te vergelijken met een rally met onverhard. Ik kan me echter voorstellen dat een aantal teams teleurgesteld zijn.

De plaats van Gerhard Henneky op de startlijst is niet het discussiepunt. Feit is en daarom is de vergelijking gemaakt dat Gerhard, ondanks alle goede bedoelingen, nog steeds veel tijd verliest op een relatief korte, volledige verharde, proef. Ik denk dat hij daar zelf ook niet blij mee is en zou wensen dat hij de EVO sneller onder de knie krijgt. Nu is hij bijna gedwongen om veel in zijn spiegels te kijken, terwijl hij zich liever op het rijden wil concentreren.

Discussiepunt is dat de organisatie hier van te voren over na had moeten denken bij de uitgifte van de nummers. Er zijn al genoeg rally's verreden dit seizoen.
Be yourself, there are too many others
Hein

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden