[quote]DutchRallyeGolf wrote:
Bij deze, na toestemming van de auteur, de gedachten van een 'slachtoffer' van de loterij die startlijst heet.
[quote]Competitievervalsing
Normaal gesproken reageer ik bijna niet op het forum, toch wil ik hier op het verhaal van Hans wat kwijt.
Dat ik een redelijk beschermde status heb dit jaar, ligt opgesloten in de regels, of ik daar gelukkig mee ben is een tweede.
Het klopt helemaal ik kan het tempo van de "grote"jongens nog niet bij houden, hoe graag ik dat ook zou willen. Na een paar jaar in de micra, wilde ik graag een stapje op, na lang wikken en wegen is dat een EVO geworden. Dat en mijn "beschermde"status maken dat ik dit startnummer heb. ( wel heb ik er vorig seizoen, samen met Eddie alles aan gedaan om punten te pakken, dus ik heb het op zich wel verdiend).
De EVO is voor mij een zo andere auto, dat ik bijna opnieuw moet leren rijden, uit de reactie zou je haast gaan denken dat die tijd mij niet gegund word, maar ala, ik doe er alles aan om zo snel mogelijk de auto te leren kennen, ben niet voor niets weer naar Ierland gegaan.
Em dan zal ik een geheim verklappen, ik let ook liever op de weg dan op mijn spiegels.Dus wat mij betreft start ik helemaal achteraan ( wel met behoud van startnummer, vind het een eer zo'n startnummer ooit een keer te hebben)ik rijd voor mijn plezier, met ons team en de groep bedrijven erachter doen we denk ik toch heel veel voor de rallysport.
Wat er dan ook gebeurt ik hoop op een voor een ieder plezierig evenement en collegarijders als jullie mij tegenkomen ik ga zeker aan de kant waar het ook verantwoord is.
Groeten,
Gerhard Henneky