E.L.E rally

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Re: Stof tot nadenken........

Berichtdoor Gerhard » wo jun 02, 2004 23:18

[quote]DutchRallyeGolf wrote:
Bij deze, na toestemming van de auteur, de gedachten van een 'slachtoffer' van de loterij die startlijst heet.

[quote]Competitievervalsing

Normaal gesproken reageer ik bijna niet op het forum, toch wil ik hier op het verhaal van Hans wat kwijt.

Dat ik een redelijk beschermde status heb dit jaar, ligt opgesloten in de regels, of ik daar gelukkig mee ben is een tweede.

Het klopt helemaal ik kan het tempo van de "grote"jongens nog niet bij houden, hoe graag ik dat ook zou willen. Na een paar jaar in de micra, wilde ik graag een stapje op, na lang wikken en wegen is dat een EVO geworden. Dat en mijn "beschermde"status maken dat ik dit startnummer heb. ( wel heb ik er vorig seizoen, samen met Eddie alles aan gedaan om punten te pakken, dus ik heb het op zich wel verdiend).

De EVO is voor mij een zo andere auto, dat ik bijna opnieuw moet leren rijden, uit de reactie zou je haast gaan denken dat die tijd mij niet gegund word, maar ala, ik doe er alles aan om zo snel mogelijk de auto te leren kennen, ben niet voor niets weer naar Ierland gegaan.

Em dan zal ik een geheim verklappen, ik let ook liever op de weg dan op mijn spiegels.Dus wat mij betreft start ik helemaal achteraan ( wel met behoud van startnummer, vind het een eer zo'n startnummer ooit een keer te hebben)ik rijd voor mijn plezier, met ons team en de groep bedrijven erachter doen we denk ik toch heel veel voor de rallysport.

Wat er dan ook gebeurt ik hoop op een voor een ieder plezierig evenement en collegarijders als jullie mij tegenkomen ik ga zeker aan de kant waar het ook verantwoord is.

Groeten,

Gerhard Henneky
Gerhard

Re: E.L.E rally

Berichtdoor pipo » do jun 03, 2004 7:05

Beste vrienden
Ikzelf heb de nrs getrokken in Hanuit en daar waren geen problemen !
ik denk dat er bij de nr trekking iemand moet zijn die er midden in zit .Ik kan Hans zowel als Gerard begrijpen !Zoals hen ben ik met nr 29 ook niet zo happy al zijn er zoals Van Eldik die het nog slechter stellen en das ook niet te begrijpen !Ik vind het krijgen van een slecht startnummer een gebrek aan respect .
pipo

Berichtdoor Holkers » do jun 03, 2004 7:40

Is er een mogelijkheid dat een equipe voor de start van een evenement protest kan aandienen tegen de gegeven startnummers?
gewoon een vraag hoor, niet dat ik er op toespeel.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Martijn_Braat » do jun 03, 2004 9:16

Er zijn op het eerste gezicht inderdaad een paar vreemde startnummers uitgedeeld, met Van Eldik als vreemdste geval. Ook Wawrzyniak met startnummer 73 staat ver acteraan terwijl ik hem toch als grootste kanshebber zie voor de N3-winst (met Heutink in deze auto als grote onbekende, kijken hoe snel hij went).
Wel heel leuk om te zien dat er zo veel 'sprinters'op de lijst staan.
Met deze deelnemers en de huidige weersvoorspelling kan het wel eens een heel mooi weekend worden.
groetjes, Martijn
[url]http://i2.ytimg.com/vi/9Z45svvy_lU/default.jpg[url
Martijn_Braat

Berichtdoor Smakkie » do jun 03, 2004 9:55

Ook John Raven geeft nu op site ook zijn mening over de startnummer door middel van een column. (Overigens ook over de entreegelden bij de BHV, vanuit een deelnemersoptiek).

Ik vind dat een zeer goede zaak, zo'n column op de site. Het is een mooi podium en als supporter krijg je een goed beeld van wat er speelt.

[Edited by Smakkie on 06-03-2004 at 09:56 AM GMT]
Groeten,

Maurits
Smakkie

Berichtdoor Super 1600 » do jun 03, 2004 14:03

Nummer 29 voor Noortje lijkt me een mooi nummer. Ze kan een aardig potje sturen, maar een van Eldik houd ze echt niet bij hoor
Concurrentie uit onverwachte hoek....over een paar jaar rijd ik ze allemaal zoek!
Super 1600

Berichtdoor sebas » do jun 03, 2004 14:33

Maar word ze dan niet opgehouden op de proef?Ik weet niet wie er voor haar start want heb de lijst nog niet gezien!
sebas

Berichtdoor bugs » do jun 03, 2004 14:33

nummer van van Gennip is Meeeeer dan voldoende. als ze daar al eens finished kan ze al behoorlijk tevreden zijn
Bernard U.G. Simons
(zo eindelijk veel mensen blij gemaakt denk ik :D)
bugs

Berichtdoor Christophe » do jun 03, 2004 15:28

Ik heb nog een vraagje, ik kom vanuit België, maar zou wel eens graag willen weten wanneer de 1ste proef is ... 'kmoet toch weten wanneer ik moet vertrekken enzo hé !

Dus forfaits verwacht van Stacey & Veenhuizen ?! Zeer jammer, ik keek echt uit om eens een Hyundai Accent Coupé Kitcar te zien.
Grtz Christophe 8)
Christophe

Berichtdoor pipo » do jun 03, 2004 15:40

Super 1600 ik zeg toch dat Van eldik sneller is no problem en bugs die rijd waarschijnlijk karting of zo want die denkt de plezantste te zijn !!!
pipo

Berichtdoor pipo » do jun 03, 2004 15:43

Was ik onze vriend rallyjunk nog vergeten !
Als, je 14 e in bocholt kan rijden dan is dat zeker niet slecht ,het zijn wel geen industrieproeven in Belgie he !!!
en je moest eens weten wat voor een sponsering .....
Ik begrijp door te betalen dat je geen goed nummer hoeft te krijgen maar mischien wel iets meer respect .Het is ook niet aan iedereen gegeven met een 4x4 te vlammen .
pipo

Berichtdoor pipo » do jun 03, 2004 15:48

Aan Christophe en andere : Kp 1 Start om 14u32 (Stiphout-Helmond)Kp2 Bakel 15u02 enz ....
pipo

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden