Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Holkers schreef:Ralph, ben je de laatste dagen met het verkeerde been uit je bed gekomen? Je bent zo 'lomp' bezig.
Desalniettemin denk ik dat je/we Peter jr. onderschatten met wat hij kan in een C4 WRC. Natuurlijk zal het ding zachter bereden worden dan bijvoorbeeld een Loeb deed, maar welke S14 of Focus komt wel op WK-snelheid voorbij? Rijders en settings zijn nogal... anders. Dennis zal de Fiesta wel redelijk op zijn WK-standje hebben staan, maar op papier is die auto minder snel dan de oude 2L WRC's dus als je die plussen en minnen naast elkaar legt, zie ik Peter jr. zeker niet onder doen voor Dennis. De rest zou kunnen volgen, maar mengen met de 1ste plek zal lastig worden
official No. 27768 schreef:Wat een prachtig deelnemersveld tot nu toe, alleen al 9 WRC´s waarvan 6 verschillende en bijna elke klasse ruim vertegenwoordigd!
Mooi dat ik er vrijdag en zaterdag weer bij ben met de vlag & de fluit
Chris Rens schreef:Het moet zijn "DAN het gemiddelde Holkers niveau".
Chris Rens schreef:Nee, dit jaar geen Jasper.
Denk wel dat de X-auto's wat goed maken!!!!
Service is open voor publiek vanaf 16.00 uur.
Chris Rens schreef:Heb geen verstand van niveau's, heb ook geen idee wie Holkers is.
Ben zover ik weet geen lid van zijn club, betaal in ieder geval geen contributie. Je eindigd wel goed met de hoop op een mooie spannende wedstrijd. Zoek me maar eens op komend weekend.
ps. volgens mij is de punt toets kapot op je toetsenbord, zie zoveel komma's.
Sjeik1981 schreef:In Belgie is het altijd beter, (cynisch bedoeld hoor) ik denk dat jullie een gat in de lucht springen als je deelnemers hebt welke toch een aantal WK punten behaald. Ik denk dat we Kuipers jr en van Merksteijn jr twee toppers binnen hebben gehaald, met top materiaal. Daarbij ga ik juist wel vanuit dat Peter wel degelijk een podium moet kunnen pakken, even los van betrouwbaarheid. Goed we zullen het tzt zien, net als Niek zegt, hopelijk blijft alles op de vrijdagavond heel. Het is en blijft toch altijd tricky zo`n vrijdagavond, met een spannende zaterdag als slot. Liefs zoals vorig jaar waarbij toen Ten Brinke en Van Eldik tot op laatste proef doorbleven strijden.
Ik ben trouwens benieuwd wanneer tijdschema online komt.
Wim schreef:official No. 27768 schreef:Wat een prachtig deelnemersveld tot nu toe, alleen al 9 WRC´s waarvan 6 verschillende en bijna elke klasse ruim vertegenwoordigd!
Mooi dat ik er vrijdag en zaterdag weer bij ben met de vlag & de fluit
Prachtig deelnemersveld? Dat is het zwakste deelnemersveld ooit in deze rally en er is zelfs geen enkel buitenlands team ingeschreven.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 4 gasten