Schutte Informatisering Hellendoorn Rally 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor official No. 27768 » zo sep 11, 2011 9:37

Hopelijk `tuft` (voor zover dat kan met zulk soort auto's) juist iedereen op de vrijdag een beetje zodat we zaterdag de volle strijd krijgen. Kan me een Hellendoornrally herinneren waarin binnen 4 kp's de meeste kanshebbers er al uit lagen :roll:
Overstuur door overstuur,.....zelden!
http://WWW.RAC-TWENTE.NL
official No. 27768

Berichtdoor rvgrally » zo sep 11, 2011 9:57

Holkers schreef:Ralph, ben je de laatste dagen met het verkeerde been uit je bed gekomen? Je bent zo 'lomp' bezig.

Desalniettemin denk ik dat je/we Peter jr. onderschatten met wat hij kan in een C4 WRC. Natuurlijk zal het ding zachter bereden worden dan bijvoorbeeld een Loeb deed, maar welke S14 of Focus komt wel op WK-snelheid voorbij? Rijders en settings zijn nogal... anders. Dennis zal de Fiesta wel redelijk op zijn WK-standje hebben staan, maar op papier is die auto minder snel dan de oude 2L WRC's dus als je die plussen en minnen naast elkaar legt, zie ik Peter jr. zeker niet onder doen voor Dennis. De rest zou kunnen volgen, maar mengen met de 1ste plek zal lastig worden

holkers kom op... hoop dat ik het mis heb voor de wedstrijd, maar peter gaat echt niet "knallen"zeker geen top 2, weet haast zeker dat van loon met zijn s2000 sneller gaat! en nee maarten niet met het verkeerde been alleen wat discussiëren, daar is het forum toch voor, weet ook wel dat mijn mening anders is als het gemiddelde holkers niveau :D 8)
rvgrally

Berichtdoor Wim » zo sep 11, 2011 10:44

official No. 27768 schreef:Wat een prachtig deelnemersveld tot nu toe, alleen al 9 WRC´s waarvan 6 verschillende en bijna elke klasse ruim vertegenwoordigd!

Mooi dat ik er vrijdag en zaterdag weer bij ben met de vlag & de fluit :D

Prachtig deelnemersveld? Dat is het zwakste deelnemersveld ooit in deze rally en er is zelfs geen enkel buitenlands team ingeschreven.
Wim

Berichtdoor Chris Rens » zo sep 11, 2011 10:47

Het moet zijn "DAN het gemiddelde Holkers niveau".
Chris Rens

Berichtdoor rvgrally » zo sep 11, 2011 10:53

Chris Rens schreef:Het moet zijn "DAN het gemiddelde Holkers niveau".

precies dat is zo'n verschil in niveau!!! Ik ben niet zo iemand die loopt te zeiken over een grammatica foutje, daar gaat het namelijk niet over, maar goed Rens, heel knap opgemerkt, jij mag je scharen bij de maarten club, haha, @ holkers, dit is niet lomp bedoeld ofzo he, dit is gewoon actie reactie, dus... Maar kortom, waar het eigenlijk over gaat, Hoop dat het een mooie spannende wedstrijd gaat worden met weinig uitvallers
rvgrally

Berichtdoor Chris Rens » zo sep 11, 2011 11:03

Heb geen verstand van niveau's, heb ook geen idee wie Holkers is.
Ben zover ik weet geen lid van zijn club, betaal in ieder geval geen contributie. Je eindigd wel goed met de hoop op een mooie spannende wedstrijd. Zoek me maar eens op komend weekend.

ps. volgens mij is de punt toets kapot op je toetsenbord, zie zoveel komma's.
Chris Rens

Berichtdoor Sanderboy » zo sep 11, 2011 11:09

dus helaas geen jasper :?:
groeten uit het mooie twente
Sanderboy

Berichtdoor Chris Rens » zo sep 11, 2011 11:15

Nee, dit jaar geen Jasper.
Denk wel dat de X-auto's wat goed maken!!!!

Service is open voor publiek vanaf 16.00 uur.
Chris Rens

Berichtdoor Sjeik1981 » zo sep 11, 2011 11:23

In Belgie is het altijd beter, (cynisch bedoeld hoor) ik denk dat jullie een gat in de lucht springen als je deelnemers hebt welke toch een aantal WK punten behaald. Ik denk dat we Kuipers jr en van Merksteijn jr twee toppers binnen hebben gehaald, met top materiaal. Daarbij ga ik juist wel vanuit dat Peter wel degelijk een podium moet kunnen pakken, even los van betrouwbaarheid. Goed we zullen het tzt zien, net als Niek zegt, hopelijk blijft alles op de vrijdagavond heel. Het is en blijft toch altijd tricky zo`n vrijdagavond, met een spannende zaterdag als slot. Liefs zoals vorig jaar waarbij toen Ten Brinke en Van Eldik tot op laatste proef doorbleven strijden.

Ik ben trouwens benieuwd wanneer tijdschema online komt.
Sjeik1981

Berichtdoor Sanderboy » zo sep 11, 2011 11:28

Chris Rens schreef:Nee, dit jaar geen Jasper.
Denk wel dat de X-auto's wat goed maken!!!!

Service is open voor publiek vanaf 16.00 uur.

auto ´s .... dus het zijn de meerde , evve het verhaal van die x autos weer omhoog halen :P
groeten uit het mooie twente
Sanderboy

Berichtdoor Jan Willem » zo sep 11, 2011 11:42

Chris Rens schreef:Heb geen verstand van niveau's, heb ook geen idee wie Holkers is.
Ben zover ik weet geen lid van zijn club, betaal in ieder geval geen contributie. Je eindigd wel goed met de hoop op een mooie spannende wedstrijd. Zoek me maar eens op komend weekend.

ps. volgens mij is de punt toets kapot op je toetsenbord, zie zoveel komma's.

Chris,
je schijnt correcte spelling en interpunctie nogal belangrijk te vinden.
Ken je het spreekwoord uit de Bijbel over de splinter en de balk?

"Ik heb geen verstand van niveau's. Ik heb ook geen idee wie Holkers is.
Ik ben zover ik weet geen lid van zijn club, ik betaal in ieder geval geen contributie. Je eindigt wel goed met de hoop op een mooie, spannende wedstrijd. Zoek me maar eens op komend weekend.

P.S. Volgens mij is de punt-toets kapot op je toetsenbord, ik zie zoveel komma's."
Jan Willem

Berichtdoor Holkers » zo sep 11, 2011 11:46

Kunnen we het woordenboek weer laten rusten en ontopic gaan?
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor rallystefan » zo sep 11, 2011 11:50

Sjeik1981 schreef:In Belgie is het altijd beter, (cynisch bedoeld hoor) ik denk dat jullie een gat in de lucht springen als je deelnemers hebt welke toch een aantal WK punten behaald. Ik denk dat we Kuipers jr en van Merksteijn jr twee toppers binnen hebben gehaald, met top materiaal. Daarbij ga ik juist wel vanuit dat Peter wel degelijk een podium moet kunnen pakken, even los van betrouwbaarheid. Goed we zullen het tzt zien, net als Niek zegt, hopelijk blijft alles op de vrijdagavond heel. Het is en blijft toch altijd tricky zo`n vrijdagavond, met een spannende zaterdag als slot. Liefs zoals vorig jaar waarbij toen Ten Brinke en Van Eldik tot op laatste proef doorbleven strijden.

Ik ben trouwens benieuwd wanneer tijdschema online komt.

Het tijdschema zou toch vandaag bekent zijn :roll:
rallystefan

Berichtdoor RG-Rallysport » zo sep 11, 2011 12:05

Wim schreef:
official No. 27768 schreef:Wat een prachtig deelnemersveld tot nu toe, alleen al 9 WRC´s waarvan 6 verschillende en bijna elke klasse ruim vertegenwoordigd!

Mooi dat ik er vrijdag en zaterdag weer bij ben met de vlag & de fluit :D

Prachtig deelnemersveld? Dat is het zwakste deelnemersveld ooit in deze rally en er is zelfs geen enkel buitenlands team ingeschreven.

Zwakste ??? denk dat menig rally heel erg blij is met 89 deelnemers waarvan 9 wrc's !!en daarbij optelled dat er twee heren uit het WK er bij zijn ...... ik sluit me volledig aan bij de official en vind het ook een mooi veld waarbij veel achterwiel aandrijvers staan dus veel spektakel .
RG-Rallysport

Berichtdoor Rafa Paz » zo sep 11, 2011 12:49

Hi guys. Today is my first day in the forum. I write here because i will go to see the Hellendoorn Rally this week with three friends. We are Spanish and we need some help about the rally, the programme and the rules in your country. I don´t know if it´s possible drive on the stages with our street car the previous day and sleep there. If you can give us some advices i would be very grateful.

Thak you very much, and sorry my bad english.
Rafa Paz

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden