Schutte Informatisering Hellendoorn Rally 2011

Alles over wedstrijden in Nederland en daarbuiten

Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK

Berichtdoor antoine » di aug 30, 2011 12:56

Ik weet het... David W! :wink:
Afbeelding
antoine

Berichtdoor ijsbeer » di aug 30, 2011 13:31

De Citroen C4 WRC in Hellendoorn Part 3: We hebben inmiddels veel reactie's gehad, over wie en wat er nu gaat starten met de C4. In afwachting van de def. inschrijving laten we het verder aan het team en rijder over om alle rallysportfans binnenkort te informeren over het Nederlandse debuut van de wk-kampioen 2010 !!. PS Het zit er dik in dat we in Hellendoorn nog een auto aan de start hebben die we in Nederland nog niet gezien hebben. Kortom..wordt vervolgd hou onze facebook pagina in de gaten

Bron: RTL Rallyreport Facebook pagina
ijsbeer

Berichtdoor Leo » di aug 30, 2011 14:49

Amen.

Nu verder met de Hellendoornrally.
Leo

Berichtdoor Codieo » di aug 30, 2011 14:57

Helemaal mee eens, daarom hierbij een vraagje aan de experts.
Ik kan door wat wijzigingen in het programma waarschijnlijk toch naar Hellendoorn :lol: :lol: . Nu zit ik te twijfelen om of vrijdagavond te gaan, of zaterdag, maar dan kan ik maar tot halfweg de middag. Wat is aan te raden?
Codieo

Berichtdoor PatrickTwente » di aug 30, 2011 14:58

Zoow ik weet welke auto in hellendoorn gaat komen. Maar die nog nooit in Nederland gereden heeft ik mag ga niet zeggen wie het is. Dat laat ik over aan het desbetreffende team. Dus nog effe geduld
PatrickTwente

Berichtdoor Holkers » di aug 30, 2011 14:59

Codieo schreef:Helemaal mee eens, daarom hierbij een vraagje aan de experts.
Ik kan door wat wijzigingen in het programma waarschijnlijk toch naar Hellendoorn :lol: :lol: . Nu zit ik te twijfelen om of vrijdagavond te gaan, of zaterdag, maar dan kan ik maar tot halfweg de middag. Wat is aan te raden?

Wat ik altijd het nadeel vind van zo'n avondproef (en helaas al een paar keer heb moeten ondervinden) is dat als er ergens een equipe eraf ligt en in de weg ligt, de hele avond neutraal kan verlopen als je op de verkeerde proef staat. TankS al een paar keer, Hellendoorn ook een keer. Veilige denk ik, is de zaterdag ochtend
Laatst bijgewerkt door Holkers op di aug 30, 2011 15:02, in totaal 1 keer bewerkt.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor rallyfan_17 » di aug 30, 2011 15:02

PatrickTwente schreef:Zoow ik weet welke auto in hellendoorn gaat komen. Maar die nog nooit in Nederland gereden heeft ik mag ga niet zeggen wie het is. Dat laat ik over aan het desbetreffende team. Dus nog effe geduld

Je kunt ook gewoon zeggen dat het Kuipers is ! :lol:
rallyfan_17

Berichtdoor David Westenbrink » di aug 30, 2011 15:36

antoine schreef:Ik weet het... David W! :wink:

Haha, ik ben drukker met iets dat "werken" heet ;) En voor mij komt het wel weer een keer.

Volgens mij is het niet zo moeilijk hoor... Het hoeft niet perse iemand met een boel geld te zijn... Misschien is het wel iemand die een behoorlijke gunfactor heeft i.c.m. de juiste contacten...
David Westenbrink

Berichtdoor antoine » di aug 30, 2011 15:52

Gunfacter --> Kevin, Timo of Hans.
Afbeelding
antoine

Berichtdoor WRC fan » di aug 30, 2011 15:56

Kevin Abbring? Dat zou echt wel te gek zijn. Hij heeft in Ieper ook al gereden in opdracht voor Citroën dus hij is degene met de beste contacten. Maar we zullen de officiële berichten wel afwachten.
WRC fan

Berichtdoor official29111 » di aug 30, 2011 16:01

Holkers schreef:
Codieo schreef:Helemaal mee eens, daarom hierbij een vraagje aan de experts.

Wat ik altijd het nadeel vind van zo'n avondproef (en helaas al een paar keer heb moeten ondervinden) is dat als er ergens een equipe eraf ligt en in de weg ligt, de hele avond neutraal kan verlopen als je op de verkeerde proef staat. TankS al een paar keer, Hellendoorn ook een keer. Veilige denk ik, is de zaterdag ochtend

Verder moet je er rekening mee houden dat het om een uurtje of negen (zo goed als) donker is. Dus tenzij je een leuk plekje onder een lichtmast weet te bemachtigen op de LBring of in Daarle zie je daarna enkel nog koplampen en achterlichten voorbijflitsen. Vind ik toch minder leuk....
official29111

Berichtdoor briljant » di aug 30, 2011 16:52

Aangezien er meestal in overdag gereden word is het natuurlijk wel weer eens wat anders om in het donker de auto's te bewonderen.
Geeft toch altijd weer een aparte sfeer en je krijgt van die mooie foto's met gloeiende remschijven.
Maar ieder zijn eigen voorkeur.
Bastiaan van Lingen
briljant

Berichtdoor Holkers » di aug 30, 2011 16:53

Kun je niet beide of is dat teveel gevraagd van je 'programma'? ;)
If the world didn't suck, we would all fall off!
Holkers

Berichtdoor Codieo » di aug 30, 2011 17:11

Hahaha, wordt thuis niet echt gewaardeerd. September en oktober zijn al drukke autosportmaanden, naast de rally's heb ik ook nog het kaartlezen. Ook een leuke sport trouwens, als er geïnteresseerde zijn, stuur me maar een pb. (of is dit reclame :wink: )
Codieo

Berichtdoor Patrickdeh » di aug 30, 2011 20:23

36 man op de startlijst.

Nog geen "speculaas" bevestiging.
Volg me op Facebook, Twitter, en YouTube om nooit een video te missen!
Patrickdeh

VorigeVolgende

Keer terug naar Wedstrijden