Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
Codieo schreef:Helemaal mee eens, daarom hierbij een vraagje aan de experts.
Ik kan door wat wijzigingen in het programma waarschijnlijk toch naar Hellendoorn![]()
. Nu zit ik te twijfelen om of vrijdagavond te gaan, of zaterdag, maar dan kan ik maar tot halfweg de middag. Wat is aan te raden?
PatrickTwente schreef:Zoow ik weet welke auto in hellendoorn gaat komen. Maar die nog nooit in Nederland gereden heeft ik mag ga niet zeggen wie het is. Dat laat ik over aan het desbetreffende team. Dus nog effe geduld
antoine schreef:Ik weet het... David W!
Holkers schreef:Codieo schreef:Helemaal mee eens, daarom hierbij een vraagje aan de experts.
Ik kan door wat wijzigingen in het programma waarschijnlijk toch naar Hellendoorn![]()
. Nu zit ik te twijfelen om of vrijdagavond te gaan, of zaterdag, maar dan kan ik maar tot halfweg de middag. Wat is aan te raden?
Wat ik altijd het nadeel vind van zo'n avondproef (en helaas al een paar keer heb moeten ondervinden) is dat als er ergens een equipe eraf ligt en in de weg ligt, de hele avond neutraal kan verlopen als je op de verkeerde proef staat. TankS al een paar keer, Hellendoorn ook een keer. Veilige denk ik, is de zaterdag ochtend
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten