Bedankt Rob,Jacco,Piet voor de foto's van J.Bosch.
En als iemand er nog een aantal heeft zie ik ze graag voorbij komen.
Bedankt alvast.
honcie schreef:Ik heb nog wel een zooitje foto's van John Bosch.
Van de Quattro tot en met de Sunny.
Ben namelijk toen 4 jaar lid geweest van zijn fan club.
Ik wil best mijn foto's van toen laten zien, maar ik heb geen scanner.
En ze zitten in geplakt in albums of ze zitten in foto lijsten.
En ik heb alle pers berichten van voor en na de rally's nog op zolder liggen.
Als je intresse wil ik best wel een keer laten zien, maar ik krijg ze niet op internet.
Grtjs Piet
henk schreef:hey jacco,
je pa is ook geen steek veranderd
lubbers33 schreef:hallo liefhebbers van de meest mooie sport die er bestaat,
ik ben ook in het bezit van nog wat oude foto's, maar kan iemand mij uitleggen hoe ik die op de site kan krijgen.
heb ze al ingescand
alvast bedankt voor de tips
En die foto van die visa? dat moet toch veel eerder zijn?
Herkent niemand die met deze auto?
DvM schreef:Bij een Visa moet ik aan Maaskant of Gadellaa denken. Die reden beiden voor Citroën Nederland, maar die hadden een ander kenteken.
Ik heb nog wel een Nederlandse deelnemer met een Visa gezien op oude startlijsten. Tijdens de AMAC rallysprint van 86 startte met
nummer 99 Marcus/Sijtsema. Misschien zijn zij het tijdens een andere rally(sprint).
Wie heeft er nog foto's van de equipe Jan Stegeman/Gert Kamphuis met de Opel Ascona uit de jaren 83-84 ?

DvM schreef:Jan Kamphuis schreef:Wie heeft er nog foto's van de equipe Jan Stegeman/Gert Kamphuis met de Opel Ascona uit de jaren 83-84 ?
Ik heb er nog een gevonden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast