oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor Ferdin » wo aug 24, 2011 20:56

Bedankt Rob,Jacco,Piet voor de foto's van J.Bosch.
En als iemand er nog een aantal heeft zie ik ze graag voorbij komen.
Bedankt alvast.
Avatar gebruiker
Ferdin
 
Berichten: 113
Geregistreerd: wo okt 28, 2009 10:41
Woonplaats: Hilversum

Berichtdoor honcie » wo aug 24, 2011 21:01

Ik heb nog wel een zooitje foto's van John Bosch.
Van de Quattro tot en met de Sunny.
Ben namelijk toen 4 jaar lid geweest van zijn fan club.
Ik wil best mijn foto's van toen laten zien, maar ik heb geen scanner.
En ze zitten in geplakt in albums of ze zitten in foto lijsten.
En ik heb alle pers berichten van voor en na de rally's nog op zolder liggen.
Als je intresse wil ik best wel een keer laten zien, maar ik krijg ze niet op internet.

Grtjs Piet
Avatar gebruiker
honcie
 
Berichten: 69
Geregistreerd: ma sep 03, 2007 17:49
Woonplaats: nieuw vennep

Berichtdoor Ferdin » wo aug 24, 2011 21:11

honcie schreef:Ik heb nog wel een zooitje foto's van John Bosch.
Van de Quattro tot en met de Sunny.
Ben namelijk toen 4 jaar lid geweest van zijn fan club.
Ik wil best mijn foto's van toen laten zien, maar ik heb geen scanner.
En ze zitten in geplakt in albums of ze zitten in foto lijsten.
En ik heb alle pers berichten van voor en na de rally's nog op zolder liggen.
Als je intresse wil ik best wel een keer laten zien, maar ik krijg ze niet op internet.

Grtjs Piet


Aha..kijk is aan een groot fan :wink: .
Maar laat de fotos maar lekker in je album zitten,worden ze niet beter van als je ze moet in scannen.
Zal zonde zijn als er iets mee gebeurd,is nu al moeilijk om te krijgen.
Was enkel voor de gene die ze makkelijk voorhanden had.
Maar alvast heeeeeel erg bedankt voor je aanbod Piet :wink: :wink: .
Avatar gebruiker
Ferdin
 
Berichten: 113
Geregistreerd: wo okt 28, 2009 10:41
Woonplaats: Hilversum

Berichtdoor Ferdin » wo aug 24, 2011 22:10

Weet iemand of de BMW M3 van J.Bosch op het dak bestickerd was in 1991 of heeft iemand daar ook foto's van.
Avatar gebruiker
Ferdin
 
Berichten: 113
Geregistreerd: wo okt 28, 2009 10:41
Woonplaats: Hilversum

Berichtdoor Cinq-Power » wo aug 24, 2011 22:36

Ja was bestickerd, als ik het zo zie dezelfde stickers al in 1990?

klein fotootje van een 1/43 schaal Bosch 1991

Foto's 1990:

Afbeelding
Afbeelding

bron 1990: http://www.streetfire.net/photo/john-bo ... 864067.htm
Avatar gebruiker
Cinq-Power
 
Berichten: 1461
Geregistreerd: zo okt 28, 2007 13:47
Woonplaats: Wageningen

Berichtdoor Jacco Hartog » do aug 25, 2011 8:52

henk schreef:hey jacco,
je pa is ook geen steek veranderd :lol:


Ik toch ook niet Henk...? :wink:
Rechts op de foto... naast de visa.

Dus Bmw foto is Tulpenrally in 1991?

En die foto van die visa? dat moet toch veel eerder zijn?
Herkent niemand die met deze auto?
Ik dacht zelf `84/`85 of`86 naam mijn eigen leeftijd te zien.
Laatst bijgewerkt door Jacco Hartog op vr aug 26, 2011 8:50, in totaal 1 keer bewerkt.
Eigen Bedrijf: StreetXclusivE.com
Opbouw RallyAuto: Hartog Rallysport
Avatar gebruiker
Jacco Hartog
 
Berichten: 293
Geregistreerd: do nov 08, 2007 13:22
Woonplaats: Etten-Leur

Berichtdoor lubbers33 » do aug 25, 2011 10:03

hallo liefhebbers van de meest mooie sport die er bestaat,

ik ben ook in het bezit van nog wat oude foto's, maar kan iemand mij uitleggen hoe ik die op de siti kan krijgen.

heb ze al ingescand

alvast bedankt voor de tips
lubbers33
 
Berichten: 67
Geregistreerd: vr sep 25, 2009 19:35
Woonplaats: dalfsen

Berichtdoor Mark Wielens » do aug 25, 2011 14:52

Hallo Rallyliefhebbers,

Ook ik heb een giga grote verzameling, ruim 28 jaar rallyfotografie. Zal binnenkort als ik meer tijd heb hier wat foto's plaatsen voor de liefhebbers.

groetjes Mark.
Mark Wielens
 
Berichten: 701
Geregistreerd: ma jun 13, 2011 17:20

Berichtdoor asconajoop » do aug 25, 2011 16:53

lubbers33 schreef:hallo liefhebbers van de meest mooie sport die er bestaat,

ik ben ook in het bezit van nog wat oude foto's, maar kan iemand mij uitleggen hoe ik die op de site kan krijgen.

heb ze al ingescand

alvast bedankt voor de tips


je hebt een PB van mij,gr joop
Avatar gebruiker
asconajoop
 
Berichten: 139
Geregistreerd: di okt 19, 2010 13:05
Woonplaats: twenterand, vjenne

Berichtdoor DvM » do aug 25, 2011 20:28

Jacco schreef:
En die foto van die visa? dat moet toch veel eerder zijn?
Herkent niemand die met deze auto?


Bij een Visa moet ik aan Maaskant of Gadellaa denken. Die reden beiden voor Citroën Nederland, maar die hadden een ander kenteken.
Ik heb nog wel een Nederlandse deelnemer met een Visa gezien op oude startlijsten. Tijdens de AMAC rallysprint van 86 startte met
nummer 99 Marcus/Sijtsema. Misschien zijn zij het tijdens een andere rally(sprint).
Avatar gebruiker
DvM
 
Berichten: 311
Geregistreerd: wo mei 27, 2009 15:51
Woonplaats: Lunteren

Berichtdoor henk » do aug 25, 2011 21:28

Jacco Hartog schreef:
henk schreef:hey jacco,
je pa is ook geen steek veranderd :lol:


Ik tocht ook niet Henk...? :wink:
Rechts op de foto... naast de visa.



nee idd....jij ook niet! :lol:
Avatar gebruiker
henk
 
Berichten: 1694
Geregistreerd: vr jun 24, 2005 16:40
Woonplaats: veenendaal

Berichtdoor Ton Van Spanje » do aug 25, 2011 21:30

DvM schreef:Bij een Visa moet ik aan Maaskant of Gadellaa denken. Die reden beiden voor Citroën Nederland, maar die hadden een ander kenteken.
Ik heb nog wel een Nederlandse deelnemer met een Visa gezien op oude startlijsten. Tijdens de AMAC rallysprint van 86 startte met
nummer 99 Marcus/Sijtsema. Misschien zijn zij het tijdens een andere rally(sprint).


De JN-50-PF is de oude Mel Gadellaa Visa. En je zou wel eens gelijk kunnen hebben dat Marcus/Sijtsema daar later mee hebben gereden. Was één van die twee niet één van de oude servicemonteurs van het Citroën importeursteam?
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor Madwilly » vr aug 26, 2011 13:54

Volgens mij klopt dat, de rijder was een monteur van het Citroen team en Tom Sijtsema werkte toen ook bij Citroen en is later de navigator geworden van Adri Moree.
Madwilly
 
Berichten: 122
Geregistreerd: za nov 29, 2003 15:31
Woonplaats: Wormer

Berichtdoor DvM » vr aug 26, 2011 15:41

Jan Kamphuis schreef:
Wie heeft er nog foto's van de equipe Jan Stegeman/Gert Kamphuis met de Opel Ascona uit de jaren 83-84 ?

Ik heb er nog een gevonden. Tijdens de Tulpenrally van 1984 op Vlasakkers. Het mooie spuitwerk komt op deze foto helaas
niet echt tot zijn recht.
Afbeelding
Avatar gebruiker
DvM
 
Berichten: 311
Geregistreerd: wo mei 27, 2009 15:51
Woonplaats: Lunteren

Berichtdoor asconajoop » vr aug 26, 2011 15:47

DvM schreef:Jan Kamphuis schreef:
Wie heeft er nog foto's van de equipe Jan Stegeman/Gert Kamphuis met de Opel Ascona uit de jaren 83-84 ?

Ik heb er nog een gevonden.
Afbeelding


waarschijnlijk de avond ervoor te lang bij de sponsor,
die voor op de motorkap zit,geweest,
:D :D :D
Avatar gebruiker
asconajoop
 
Berichten: 139
Geregistreerd: di okt 19, 2010 13:05
Woonplaats: twenterand, vjenne

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten