Moderators: admin, Rallysport.nl, StevenK
MartijnB wrote:
sorry hoor maar ik vind het gewoon kinderachtig om als voorzitter party te trekken voor mijn concurrent.
David Westenbrink wrote:
Sulingen is inderdaad een erg gave rally!
Maar wat vinden jullie ervan dat die Polo compleet is uitgebrand? Mijn 'unfall' was namelijk op dezelfde plek en wij hebben even met een official een post verderop gepraat. De auto begon te branden en er werd niets gedaan en er was ook geen brandblusser aanwezig op de post. De jongens bleven er ook in zitten totdat het hun te heet werd... brandweer scheen ook veel te laat te worden opgeroepen. Wat als de jongens bekneld zaten?
Vorig jaar hebben er ook al een paar jongens (eveneens een cup Polo) een uur bekneld gezeten omdat de agreggaat vd brandweer het niet deed. Stel dat die auto ook in de brand vloog?
Rijd nooit sneller dan je engelbewaarder kan vliegen.turboboost wrote:
Hoe ervaarde jij zelf de opkomsttijd van de hulpdiensten tijdens je ongeval in de GTR? Acceptabel? of had je het idee lang te moeten wachten? vergeet niet dat men eerst moet weten dat er een ongeval heeft plaats gevonden, daarna de wagens de proef op kunnen, en dan nog de proef voor een deel moeten rijden.
briljant wrote:
Ondanks veel problemen leuk weekend gehad in Duitsland.
Toch willen wij degenen die ons vrijdag avond geholpen hebben bedanken voor de hulp bij het repareren van de waterpomp
deze deed het goed maar helaas op kp 4 de turbo van de Sierra opgeblazen.
groeten Bastiaan van Lingen
turboboost wrote:David Westenbrink wrote:
Sulingen is inderdaad een erg gave rally!
Maar wat vinden jullie ervan dat die Polo compleet is uitgebrand? Mijn 'unfall' was namelijk op dezelfde plek en wij hebben even met een official een post verderop gepraat. De auto begon te branden en er werd niets gedaan en er was ook geen brandblusser aanwezig op de post. De jongens bleven er ook in zitten totdat het hun te heet werd... brandweer scheen ook veel te laat te worden opgeroepen. Wat als de jongens bekneld zaten?
Vorig jaar hebben er ook al een paar jongens (eveneens een cup Polo) een uur bekneld gezeten omdat de agreggaat vd brandweer het niet deed. Stel dat die auto ook in de brand vloog?
Uhm, allereerst; zit er daarom geen brandblusinstallatie in de auto? (of is dat in duitsland weer anders?!)
En erin bliven zitten totdat het wel erg warm begint te worden, lijkt me nooit verstandig.
In het geval dat de blusinstallatie niet meer volstaat (de brand gaat dus door) dan zou je mogen verwachten dat er z.s.m. een marshal met blusser aanwezig is (niet op elke post), en binnen korte tijd daarna de hulpdiensten.
Hoe ervaarde jij zelf de opkomsttijd van de hulpdiensten tijdens je ongeval in de GTR? Acceptabel? of had je het idee lang te moeten wachten? vergeet niet dat men eerst moet weten dat er een ongeval heeft plaats gevonden, daarna de wagens de proef op kunnen, en dan nog de proef voor een deel moeten rijden.
Dat het materiaal niet werkt mag je de betreffenden zeer ernstig aanrekenen!! De brandweer in Duitsland werkt anders als in Nederland, maar goed materiaal hebben ze normaliter wel. Dit is een kwalijke zaak.
Klinkt allemaal niet erg profi.....
Maar goed ook in Nederland wordt er verschillend mee omgegaan.
paulvh wrote:
Zaterdag genoten van een leuke rally-dag. Lekker weertje, alleen niet zoveel publiek.
foto's online op site....
mvg,
PaulvH
info@rally-foto.nl
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 2 gasten