oude rallyfoto's

Alles over vroeger, toen alles beter en mooier was.

Berichtdoor Ton Van Spanje » vr jul 01, 2011 22:53

erikjan schreef:dikke schermen is toch een 914/6 ?!


914/6 is standaard niet met dikke schermen
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor erikjan » vr jul 01, 2011 23:01

ok, weer wat geleerd ;-)
Avatar gebruiker
erikjan
 
Berichten: 4340
Geregistreerd: za jan 19, 2002 22:50
Woonplaats: Almelo

Berichtdoor hans van altena » vr jul 01, 2011 23:05

Maar die brede grijze is toch een 6 cyl. ??
Of heb ik het toch fout gezien ??
Zowieso ; toch weer wat leuk uit d'n Bels ! :D
Laatst bijgewerkt door hans van altena op vr jul 01, 2011 23:06, in totaal 1 keer bewerkt.
hans van altena
 
Berichten: 593
Geregistreerd: vr mei 26, 2006 19:43
Woonplaats: WIJCHEN

Berichtdoor Ton Van Spanje » vr jul 01, 2011 23:06

hans van altena schreef:Maar die brede grijze is toch een 6 cyl. ??
Of heb ik het toch fout gezien ??


Klopt, staat hierboven geschreven

Note; ik heb mijn posts aangepast. De foto''s zijn nu alleen te zien door de link aan te klikken. Scheelt ruimte in het draadje en de foto's kunnen volgens mij zo niet makkelijk geGooglet worden
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor hans van altena » vr jul 01, 2011 23:11

Ook jij krijgt natuurlijk al die $$$$$-tekens, na de opmerking over Story- en Weekend foto's :D :D
hans van altena
 
Berichten: 593
Geregistreerd: vr mei 26, 2006 19:43
Woonplaats: WIJCHEN

Berichtdoor Ton Van Spanje » vr jul 01, 2011 23:12

hans van altena schreef:Ook jij krijgt natuurlijk al die $$$$$-tekens, na de opmerking over Story- en Weekend foto's :D :D



Neu, maar ik ben niet de eigenaar van de auto, dus ze hoeven nu ook weer niet echt overal op te duiken :wink:
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor Ton Van Spanje » vr jul 01, 2011 23:15

pacenote's moeten wel kloppen als je zo over de proeven gaat :D


Afbeelding

bron: http://www.rallybuzz.com/norf-rally-fin ... 000-lakes/
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor hans van altena » vr jul 01, 2011 23:21

Leuke foto ! :D En met vermelding van de bron ; uit het boekje ! :)
hans van altena
 
Berichten: 593
Geregistreerd: vr mei 26, 2006 19:43
Woonplaats: WIJCHEN

Berichtdoor Ton Van Spanje » vr jul 01, 2011 23:28

Je hebt van die momenten waarbij je denkt: "laat ik hier maar niet vergeten om de bron te vermelden" Als ik me niet vergis heeft Rallysport.nl al wel eens wat klachten gehad over het gebruik van foto's door forumleden. En deze foto is er volgens mij zo eentje
Avatar gebruiker
Ton Van Spanje
 
Berichten: 2607
Geregistreerd: zo jan 20, 2002 19:45
Woonplaats: Prov. Zeeland

Berichtdoor Peer » za jul 02, 2011 0:09

Ton Van Spanje schreef:Maar weer eens een foto tussendoor?

Niet uit de oude tijd, maar wel met ouwe meuk (ik bedoel de auto :D )

Hans Ahlberg / Tino Jongmans tijdens de afgelopen Deltarally

Foto is door ondergetekende genomen :lol:

Afbeelding

@Hans,

Hoe lang is die BMW al in jouw bezit?

Ik kan me herinneren een soortgelijke BMW met rolkooi etc, zelfde kleurschema op de nieuwe markt in Roosendaal gezien te hebben eind jaren '70. Dit was voor dat ik in rally kringen verkeerde maar ik heb me altijd afgevraagd wie dat geweest kon zijn.
Peer
 
Berichten: 527
Geregistreerd: di jan 29, 2002 9:22
Woonplaats: Pumpenbil

Berichtdoor Hans Ahlberg » za jul 02, 2011 8:04

Peer,
Deze heb ik pas een paar jaar en in de 70er jaren reed ik geen BMW.
Te duur voor me toen. Dus ik zou het niet weten. Toevallig was de omgeving wel mijn leefgebied, woonde destijds in BoZ.
In die jaren reed ik wel rally's trouwens met Mini Cooper, Mazda 616, diverse Toyota's en A- en B- Ascona.
Avatar gebruiker
Hans Ahlberg
 
Berichten: 42
Geregistreerd: za okt 27, 2007 15:47
Woonplaats: Brabant

Berichtdoor Holkers » za jul 02, 2011 8:39

Ton Van Spanje schreef:Je hebt van die momenten waarbij je denkt: "laat ik hier maar niet vergeten om de bron te vermelden" Als ik me niet vergis heeft Rallysport.nl al wel eens wat klachten gehad over het gebruik van foto's door forumleden. En deze foto is er volgens mij zo eentje


Komt me niet bekend voor, maar heel af en toe krijgen we een verzoekje ;) Vroegah was alles van onze vriendelijke -ik schakel een advocaat in- vriend P. -eigenlijk een advocatenkantoor, maar dat stond elke keer zo raar- Baert een no-go hier omdat hij nogal... fel was.
If the world didn't suck, we would all fall off!
Avatar gebruiker
Holkers
 
Berichten: 6363
Geregistreerd: ma maart 24, 2003 19:07
Woonplaats: Valkenburg

Berichtdoor hans vermeer » za jul 02, 2011 12:50

Ik geloof dat het tijd is om weer wat foto's uit de oude doos te halen. Deze keer van de ELE anno 1992.

De namen heb ik weer niet compleet :oops: , dus wees zo vrij en vul maar lekker aan !

Afbeelding
Erwin Doctor/Theo Badenberg

Afbeelding
Eddy v.d. Hoorn/Johan Findhammer

Afbeelding
Jan v.d. Marel/Antoon Reurings

Afbeelding
Nico Biesheuvel/Wim Struijs

Afbeelding
Jan v.d. Marel/Antoon Reurings

Afbeelding
Francois Koopal/Hans Bullens

Afbeelding
Ger v. Krimpen/Peter Schouten
Laatst bijgewerkt door hans vermeer op za jul 02, 2011 15:41, in totaal 1 keer bewerkt.
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

Berichtdoor antoine » za jul 02, 2011 12:52

Opel nr 15.. aan de sponsoring te zien Francois Koopal - Hans Bullens

De eerste Kadett.. Erwin Dokter?
Afbeelding
Avatar gebruiker
antoine
 
Berichten: 3430
Geregistreerd: zo apr 07, 2002 14:02
Woonplaats: Ben jij gek

Berichtdoor hans vermeer » za jul 02, 2011 13:02

Hoi Antoine, ik dacht zelf ook aan Koopal en Bullens. Doctor en Badenberg zou ook kunnen kloppen, want een jaar later reden ze met deze auto ook in de Ardennen rond.
Thanks :D
Avatar gebruiker
hans vermeer
 
Berichten: 434
Geregistreerd: di okt 21, 2008 18:37
Woonplaats: Berkel en Rodenrijs

VorigeVolgende

Keer terug naar Historisch

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 6 gasten