erikjan schreef:dikke schermen is toch een 914/6 ?!
914/6 is standaard niet met dikke schermen
hans van altena schreef:Maar die brede grijze is toch een 6 cyl. ??
Of heb ik het toch fout gezien ??
hans van altena schreef:Ook jij krijgt natuurlijk al die $$$$$-tekens, na de opmerking over Story- en Weekend foto's![]()
Ton Van Spanje schreef:Maar weer eens een foto tussendoor?
Niet uit de oude tijd, maar wel met ouwe meuk (ik bedoel de auto)
Hans Ahlberg / Tino Jongmans tijdens de afgelopen Deltarally
Foto is door ondergetekende genomen![]()
Ton Van Spanje schreef:Je hebt van die momenten waarbij je denkt: "laat ik hier maar niet vergeten om de bron te vermelden" Als ik me niet vergis heeft Rallysport.nl al wel eens wat klachten gehad over het gebruik van foto's door forumleden. En deze foto is er volgens mij zo eentje
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten