hans van altena schreef:Ton, we gaan niet meer raden![]()
![]()
![]()
Ik vraag me trouwens al langer af of er nog meer beelden zijn van die competitie, in 1980. Lijkt me leuk om weer eens te zien.
hans van altena schreef:Ton, we gaan niet meer raden![]()
![]()
![]()
Ton Van Spanje schreef:Bart en Ron waren eigenlijk DE mannen toen. Maar 't kan zijn dat Bart toen al geen rallysportfoto's meer schoot.
GérardWRM schreef:Aangestoken door jullie "oude " foto's ook maar eens op de zolder van het museum gekropen ,,,,
kwam daar ruim 700 dia's tegen die ik maakte in de periode 1981/1988
met o.a Nederlandse rally's maar ook Grensland,Hunsruck enz
ook een aantal Negatieven en Dia's van Ron Tuyl vanaf 1973 ,,,,
genoeg uit te zoeken dus ....
GérardWRM schreef:Vandaag van de broer van Ron Tuijl weer negatieven en dia's mogen ontvangen ,,,![]()
o.a, Monte Carlo 1979/1980
maar ook vanaf 1965 Tulpenrally ,Monte Carlo etc
en ook veel Grand prix materiaal ,,,,,,,,,, uit die tijd![]()
weer werk aan de winkel dus !
hans van altena schreef:Zoals ik al zei ; Ron Tuyl zat al een "eeuwigheid" in deze sport ; moet dus nog e.e.a. van te vinden zijn !
Wacht publikatie van de negatieven af ; MOET mooi materiaal tussen zitten !
Ron kende alles en iedereen , heeft dus echt van alles nagelaten !![]()
Leuk om nu te lezen dat er diverse foto's van hem bewaard gebleven zijn !
= leuke anekdote van "vroeger" ! Tijdens een rallysprint op het circuit van Zandvoort '88-'89 ?? reed Ron mee als navigator van mijn broer ( dubbele inschrijving ) ; rondetijd was 2 a3 seconden sneller als met broer Rob !
Verschil in gewicht waarschijnlijk de oorzaakRob 110 kilo Ron Tuyl amper 60 kilo
![]()


Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 3 gasten