metisse schreef:En als ik nu weer zeg dat ie te koop is zijn de rapen helemaal gaar natuurlijk.............
Dat zeg je nu wel, maar zou het niks voor Hans Vermeer zijn? Jeugdsentiment
metisse schreef:En als ik nu weer zeg dat ie te koop is zijn de rapen helemaal gaar natuurlijk.............
metisse schreef:Herkenning:
De te likken plaatjes die je op de voorruit moest plakken.
Oeps, sorry Ton
En als ik nu weer zeg dat ie te koop is zijn de rapen helemaal gaar natuurlijk.............
Ton Van Spanje schreef:metisse schreef:En als ik nu weer zeg dat ie te koop is zijn de rapen helemaal gaar natuurlijk.............
Dat zeg je nu wel, maar zou het niks voor Hans Vermeer zijn? Jeugdsentiment

hans vermeer schreef:metisse schreef:Herkenning:
De te likken plaatjes die je op de voorruit moest plakken.
Oeps, sorry Ton
En als ik nu weer zeg dat ie te koop is zijn de rapen helemaal gaar natuurlijk.............
Matthy, die opel-plaatjes waren idd van die plakkers.
Die TVR is natuurlijk fantastisch, maar ik zou de Ascona er lekker bij houden, die doet het nl. bijna altijd
hans vermeer schreef:@ Matthy,
Oja, die vieze likdingenDat likken liet ik altijd over
aan m'n navi, twas immers zijn taak
Ik heb nog wel een paar plaatjes van m'n andere auto's uit de rittensport/slalom. FF opzoeken en plaatsen, toch
Die GTE, dat is een lang verhaalMaar even in het kort: ik hem van 1980 tot 1984 in m'n bezit gehad. Ik was de tweede eigenaar. Een aantal jaren geleden heb ik hem dankzij de Kadett Club teruggevonden en heb ik een ontmoeting gehad met de huidige eigenaar. Af en toe informeer ik even of hij er al vanaf wil. Helaas
is dit nog niet het geval.
Ik geloof dat in nog maar eens een cursus onderhandelen moet gaan doen![]()
Groet,
Hans
metisse schreef:Denk nog eens goed na Hans,
jij wil veel liever een mooie babyblauwe Ascona A![]()
GTE's zijn inderdaad al best zeldzaam, wordt voor een mooie veel geld voor gevraagd. Ik weet niet of één cursus zal volstaan

hans van altena schreef:Van Chris de Vries moet ik nog video-opnames hebben ; had toen een echt snelle Ford Escort . Is er later veel in Duitsland mee gaan rijden .
Heb trouwens ook zo'n Golf 1 1.6 S gehad ; toen een 2-traps carburateur ingebouwd van een VW Passat ; liep goed , gebruik hier in de buurt was hetzelfde als nu met m'n 6.1 300c SRT van 430 pk ; tijden zijn toch wat veranderd ( ook de benzine-prijzen![]()
) !
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast