Ton Van Spanje schreef:Hallo Wim (vd Berg)
Leuk dat je wat foto's plaatst. Kan me je vader nog goed herinneren. Altijd lachen en zo goed als onafscheidelijk van een sigaar![]()
By the way. Hoever is de 911 van Toontje? (Toontje Suker)
Bergporsche schreef:.
Als je op Toon Suijkerbuijk doelt hebben we een tijd geleden zijn race BMW Csl 3.5 uit 1974 de motor van gedaan, was een mooi project.
Dus nog geen Porsche tot zover.........
Zie hier een "draadje" op een USA forum waar wij regelmatig op posten om dit project te kunnen zien, mocht je interesse hebben.
http://forums.pelicanparts.com/porsche- ... ect-9.html
Grtz
Wim
Ton Van Spanje schreef:
Vandaag toevallig een rit gehad bij onze zuiderburen. De klassieke platte kever club daar had een rit waarbij ik voor iemand de kaart heb gelezen. Ca. 70 deelnemende equipes. Blijft mooi spul
Bergporsche schreef:Als je op Toon Suijkerbuijk doelt hebben we een tijd geleden zijn race BMW Csl 3.5 uit 1974 de motor van gedaan, was een mooi project.
Dus nog geen Porsche tot zover.........
Ton Van Spanje schreef:Bergporsche schreef:.
Als je op Toon Suijkerbuijk doelt hebben we een tijd geleden zijn race BMW Csl 3.5 uit 1974 de motor van gedaan, was een mooi project.
Dus nog geen Porsche tot zover.........
Zie hier een "draadje" op een USA forum waar wij regelmatig op posten om dit project te kunnen zien, mocht je interesse hebben.
http://forums.pelicanparts.com/porsche- ... ect-9.html
Grtz
Wim
Ik begreep een aantal weken geleden van hem dat hij een 911 klaar liet maken bij jullie. Waarschijnlijk verkeerd begrepen.
Die CSL is inderdaad mooi. Was er niet iets met geluidsproblemen?
Vandaag toevallig een rit gehad bij onze zuiderburen. De klassieke platte kever club daar had een rit waarbij ik voor iemand de kaart heb gelezen. Ca. 70 deelnemende equipes. Blijft mooi spul
André Schoonenwolf schreef:DvM schreef:Nu we bij Andervang zijn aanbeland, kan ik het niet laten een aantal dia's te scannen. In 1983 kwam het Zweedse Junior
Rally Team aan de start in de Tulpenrally. Andervang maakte de meeste indruk. Zelfs bij Studio Sport waren ze onder de indruk.
Hij reed sensationeel en kwam nog een paar keer in Nederland aan de start met de blauw/gele Escort.
Dik,
Je bent bijzonder goed geinformeerd en hebt een bijna voortreffelijk geheugen. Complimenten!
Andervang reed in 1983 en 1984 voor het Zweedse Junior Team. In 1985 en 1986 in het Euro Ford Team namens Nederland. Hij kwam in 1984, '85 en '86 officieel uit in het OINK.
Na zijn kampioenschap in '86 reed hij de RAC en Himalaya met de niet geprepareerde PS200 die na de Grensland in asfaltrim naar India werd verscheept en kwam daar al op proef 1 in de problemen. Hij reed 450 km aan/uit door de bergen op het contactsleuteltje met de gasklep halfopen waarbij de beroemde opgedraaide geknoopt Durex Toolwerd gebruikt om de chokeklep dicht te houden. Als het condoom smolt viel de klep open.
Stuart Pegg vergezelde hem in de RAC alwaar de auto in tweeen brak op de voorste gaffel van het subframe voor.
Wij hebben alijd contact gehouden en dat is de reden dat hij naar Hellendoorn komt. Ik geef je mee dat hij er zin in heeft!
vr gr André Schoonenwolf

hans van altena schreef:Ton Van Spanje schreef:Hallo Wim (vd Berg)
Leuk dat je wat foto's plaatst. Kan me je vader nog goed herinneren. Altijd lachen en zo goed als onafscheidelijk van een sigaar![]()
1987 ; jaar waarin mijn broers rallysprintkampioen werden met hun
Audi 80 Quattro ; Zuiderzee-rallysprint ; Willem was er op een proef "ver
van de bewoonde wereld" afgegaan met zijn Porsche en met z'n neus in het
water gedoken ! Geen publiek, niemand iets gezien , dacht Willem !
Jammer genoeg ( voor Willem ) stond ik op die proef te filmen met op mijn
camera een voorzet-lens ; de duik stond er dus "prachtig" op !![]()
Mijn beelden werden toendertijd vaak voor de prijsuitreiking vertoond , en
jawel , Willem die daar aanwezig was verslikte zich bijna in zijn broodje
kroket, toen hij deze beelden zag !![]()
Maar Wim ( jr.) , het was een toffe gast !!!!!

antoine schreef:Weet iemand een site waarop foto's te zien zijn van de opbouw (rolkooi, motor interieur) van een Ford MK II. Ik ga een ombouw maken in schaal 1:18 en wil daarin zoveel mogelijk details in opnemen.
Foto's van van loon rallying heb ik al.

metisse schreef:En, top tien?
Maarruh, we dwalen af. Weer door met ouwe rallyplaatjes.

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast