hans van altena schreef:Heb nog wat foto's ( 2009 ) van een hele mooie TVR , gezien tijdens de historische GP op de Nurnburgring ! ( ook echt een plaatje !!)
Ton Van Spanje schreef:1991?
Ik was er ook,Geen foto's. maar nog wel het programmaboek, incl startlijst. voor grote foto, even de link eronder aanklikken
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-L4DRHAGO.jpg
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-QZE8U7XF.jpg
Nice niemand geen foto's van onze betreurde Richard Burns die met nr 96 aan de start stond ?? Oude startlijsten uitpluizen is altijd leuk. Bij de hogere startnr's vind je altijd ( TOP )piloten van nu die toen nog maar begoneen waren.
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-6V3BBCR3.jpg
hans van altena schreef:Zal even kijken of ik ze kan opduiken !
Ziet er trouwens op de foto goed uit ! Technisch ook in orde, of moet je er nog veel aan doen !!?
P.S. Reu is een Cairn-Terrier ( alleen maat is ong. hetzelfde !!)
Opel van de hand gedaan , of begin je vanaf nu een verzameling aan te leggen !?![]()
Ton Van Spanje schreef:Het was Willem v.d. Berg. Willem is een aantal jaren geleden overleden. Zijn bedrijf wordt nu door zijn zoon gerund.
Willem was naast Porsche specialist en tuner van de Porsche's van ondermeer Renger Guliker en Jan Bak ook zelf een rijder. Kan nog wel eens zo zijn dat hij ook de 911 van Bestebreurtje deed.
EDIT:
Kijk eens goed naar het gezicht:Bestebreurtje!!!
john_bestebreurtje_-_bob_dickhout_-_winnaars_eerste_sas_rally_1979.jpg


antoine schreef:Weet iemand een site waarop foto's te zien zijn van de opbouw (rolkooi, motor interieur) van een Ford MK II. Ik ga een ombouw maken in schaal 1:18 en wil daarin zoveel mogelijk details in opnemen.
Foto's van van loon rallying heb ik al.
Jan Erik Rietman schreef:antoine schreef:Weet iemand een site waarop foto's te zien zijn van de opbouw (rolkooi, motor interieur) van een Ford MK II. Ik ga een ombouw maken in schaal 1:18 en wil daarin zoveel mogelijk details in opnemen.
Foto's van van loon rallying heb ik al.
http://www.lancerregister.com/showthrea ... ight=pinto
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast